مدیران استقلال باید جلوی کسر امتیاز و حذف از آسیا را بگیرند

به گزارش انوار بلاگ، محمد مومنی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: از اینکه بالاخره مربی استقلال آمد و تمرینات این تیم شروع شد بسیار خوشحالم و احساسم این است که این تیم رفته رفته رنگ آرامش را خواهد دید. به خصوص که بازیکنان جدیدی هم جذب شدند و روند تمدید قراردادها هم شروع شده است.

مدیران استقلال باید جلوی کسر امتیاز و حذف از آسیا را بگیرند

وی افزود: باید زحمات مدیریت استقلال که تاکنون بحران را مدیریت نموده اند را ارج نهاد و امیدوار بود که آنها بتوانند با درایتشان اصلی ترین خطری که این تیم را تهدید می نماید را هم مهار نمایند. منظورم بدهی به پروئیچ، کسر امتیاز و خطر حذف از آسیا است.

مدیر آموزشگاه باشگاه استقلال خاطرنشان ساخت: استراماچونی مربی جوانی است و تفکر او هم استفاده از بازیکنان جوان است. ما هم در آموزشگاه انتظار داریم که بازیکنان مستعد تیم های پایه این فرصت را پیدا نمایند تا در کنار بزرگان امتحان پس دهند. حق آموزشگاه است که این فرصت را برای بازیکنان مستعد فراهم کند.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد بازیکنان جدید این تیم توضیح داد: بازیکنان با کارشناسی و بر اساس احتیاج تیم انتخاب شده اند. این بازیکنان شرایط جذب شدن توسط استقلال را داشتند و حالا باید دید بعد از حضور در این تیم می توانند خودشان را با شرایط آن تطبیق دهند یا خیر.

مومنی تاکید نمود: طرفداران استقلال کم طاقت هستند و این بازیکنان باید در کمترین زمان ممکن با تیم هماهنگ شده و توانایی های خود را نشان دهند. در غیر اینصورت ممکن است طرفداران زمان زیادی به آنها ندهند و این به سود بازیکنان جدید نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 82

به "مدیران استقلال باید جلوی کسر امتیاز و حذف از آسیا را بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران استقلال باید جلوی کسر امتیاز و حذف از آسیا را بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید