محرومیت هافبک پرسپولیس تایید شد، جریمه و محرومیت برای مدیرعامل نفت

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت سه جلسه ای فرشاد احمدزاده، کمیته استیناف پس از درخواست تجدیدنظر باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مجموع محتویات پرونده واستدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده مستندا به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون ضمن رد اعتراض دادنامه صادره عینا تایید می شود. رای صادره قطعی است.

محرومیت هافبک پرسپولیس تایید شد، جریمه و محرومیت برای مدیرعامل نفت

اعلام آرای کمیته انضباطی

با توجه به عدم حضور در اردوی تیم ملی فوتبال توسط سعید آهنی بازیکن تیم مسجد سلیمان، کمیته انضباطی اعلام نمود بر اساس بند 2 ماده 20 مقررات انضباطی و با توجه به شکایت واصله علیه سعید آهنی، وی ظرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه، دفاعیات کتبی خود را باید به این کمیته ارسال کند.

در مورد شکایت رئیس سازمان لیگ فوتبال از نصیریان دوست مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مبنی بر مصاحبه با سایت های ورزشی و ایجاد جو سازی علیه فدراسیون و تشویش اذهان عمومی و پس از ملاحظه مصاحبه مشارالیه، اعضای کمیته انضباطی مفاد مصاحبه را وفق ماده 71 مقررات انضباطی نشر اکاذیب تشخیص داده و ایشان را مطابق ماده فوق الذکر به 50 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیم خود در استادیوم در اولین دیدار خانگی نفت مسجد سلیمان محروم کرد. این رای قطعی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 935

به "محرومیت هافبک پرسپولیس تایید شد، جریمه و محرومیت برای مدیرعامل نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت هافبک پرسپولیس تایید شد، جریمه و محرومیت برای مدیرعامل نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید