مامیاشویلی: برای انتخاب رئیس جدید فیلا کنگره اضطراری برگزار می کنیم

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران : رئیس فدراسیون روسیه پس از اتمام جلسه اضطراری فیلا در تایلند گفت: برای انتخاب رئیس جدید فیلا کنگره اضطراری برگزار می کنیم.

مامیاشویلی: برای انتخاب رئیس جدید فیلا کنگره اضطراری برگزار می کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وب سایت گازته روسیه، جلسه اضطراری فیلا امروز (یکشنبه) در پوکت تایلند تکمیل و به پایان رسید. پس از اینکه سه شنبه گذشته کمیته بین المللی المپیک در جلسه ای در لوزان سوئیس پیشنهاد حذف کشتی از جمع رشته های اصلی المپیک در سال 2020 را داد، فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) تصمیم گرفت جلسه ای اضطراری را با حضور اعضای خود در پوکت تایلند برگزار کند اما در جلسه ای که دیروز (شنبه) برگزار شد رافائل مارتینتی، رئیس فیلا به دلیل عدم اعتماد از سوی دیگر اعضای این نهاد از سمت خود استعفا کرد.

میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون روسیه نیز که در جلسه گردهمایی اعضای فدراسیون بین المللی فیلا حضور داشت، پس از اتمام این جلسه گفت: جلسه اضطراری فیلا به پایان رسید و اعضای حاضر در جلسه به جمع بندی لازم رسیدند. در جلسه امروز (یکشنبه) به این نتیجه رسیدیم تا انتخابات فوق العاده کنگره را به صورت اضطراری برگزار کنیم که یکی از اهداف آن انتخاب رئیس جدید فیلا خواهد بود.

وی ادامه داد: تا چهار روز آینده باید اطلاعات مربوطه را جمع آوری کنیم و اسناد حقوقی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. با این کار می توانیم تصمیم لازم و درست را در مورد کنگره فوق العاده بگیریم. اگر نیاز به دریافت تصمیمی سریع بود روسیه آماده پذیرایی از اعضای فیلا برای رای گیری خواهد بود و ما به همین خاطر اینجا هستیم. اما اگر نیاز به تشکیل چنین جلسه ای نیز نبود این گردهمایی در همان زمان مقرر کنگره سالیانه فیلا که در حاشیه رقابت های قهرمانی جهان در بوداپست قرار است برگزار شود، موضوع را پیگیری می کند تا رئیس جدید فیلا انتخاب شود.

وی در پایان شرح داد: حالا لازم است تمرکز خود را بر روی موضوع اصلی که همان نجات کشتی از رقابت های المپیک 2020 است متمرکز کنیم. باید تمامی درخواست های خود را به کمیته بین المللی المپیک ارائه داده و راهکارهای لازم برای سازش با IOC را بدهیم. فکر می کنم فرصتی برای نجات کشتی و بازگرداندن آن به خانواده المپیک در سال 2020 را خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 183

به "مامیاشویلی: برای انتخاب رئیس جدید فیلا کنگره اضطراری برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مامیاشویلی: برای انتخاب رئیس جدید فیلا کنگره اضطراری برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید