ورزشکار مصدوم روس: کمیته بین المللی المپیک دروغ می گوید

به گزارش انوار بلاگ، ورزشکار مصدوم روسی ادعای کمیته بین المللی المپیک درباره حمایت از او را غیرواقعی دانست.

ورزشکار مصدوم روس: کمیته بین المللی المپیک دروغ می گوید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، اولگا سواستیانووا، ورزشکار اسکیت نمایشی هنگام مراسم افتتاحیه المپیک جوانان در لوزان سوئیس از ارتفاع 4 متری سقوط کرد و به شدت آسیب دید.

وی درباره این حادثه گفت: پس از سقوط تا به امروز شرایط من بهتر شده اما تا رسیدن به سلامتی کامل فاصله زیادی دارم. هیچکس تضمین نمی کند که به شرایط جسمانی قبل از حادثه بازگردم. کبد من به شدت آسیب دید و باید تحت عمل جراحی قرار می گرفتم. یک روز پس از حادثه با فشار بسیار زیادی در ناحیه جمجمه روبرو شدم و پزشکان باید بخشی از استخوان را حذف می کردند. چندین روز را در کُمای مصنوعی گذراندم و 4 دنده شکسته نیز دارم. یکی از بازوهایم به طور کامل شکست که ترمیم آن 5 ساعت طول کشید.

اولگا سواستیانووا در واکنش به ادعای کمیته برگزاری المپیک جوانان و کمیته بین المللی المپیک مبنی بر حمایت همه جانبه او گفت: این واقعیت ندارد و دروغ است. کمیته بین المللی المپیک هیچ یاریی به من نکرد. در واقع من هیچ تماسی با آنها ندارم. فقط دوستان، افراد ناآشنا و پرسنل کلینیکی که در آن بستری هستم به من یاری کردند. کسانی که مرا به لوزان سوئیس آوردند تا نقشی در مراسم افتتاحیه داشته باشم، هیچ حمایتی از من نشان ندادند و این برایم خیلی سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2456

به "ورزشکار مصدوم روس: کمیته بین المللی المپیک دروغ می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکار مصدوم روس: کمیته بین المللی المپیک دروغ می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید