مأموران فرودگاه گرجستان؛ مانع بازگشت بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به ایران

به گزارش انوار بلاگ، مأموران فرودگاه کشور گرجستان مانع از بازگشت بازیکنان گرجی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به ایران شدند.

مأموران فرودگاه گرجستان؛ مانع بازگشت بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به ایران

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، ماکسیم کویلیتایا و لوکا گادرانی دو بازیکن گرجستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با شیوع ویروس کرونا به کشور خود بازگشتند. این دو نفر قرار بود با شروع تمرینات شاهین به ایران بیایند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر حتی برای روز پنجشنبه گذشته، بلیت بازگشت دو بازیکن گرجستانی خود به ایران را فراهم نموده بود و آنها کارت پروازشان را نیز دریافت نموده بودند، اما مأموران فرودگاه این کشور با اعلام اینکه شیوع بیماری کرونا در ایران مجدداً شدت یافته، مانع سفر آنها به ایران شدند.

خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در این مورد گفت: پرواز مذکور مخصوص ایرانی های مقیم گرجستان بود، اما مقرر شده بود که ماکسیم و گادرانی هم با این پرواز وارد ایران شوند که این اتفاق محقق نشده است. اکنون به وسیله روابط بین الملل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پیگیر هستیم تا این بازیکنان زودتر به ایران بیایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4300

به "مأموران فرودگاه گرجستان؛ مانع بازگشت بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأموران فرودگاه گرجستان؛ مانع بازگشت بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید