فهرست فیلم های سونی که با تاخیر اکران می شوند

به گزارش انوار بلاگ، به تازگی فهرستی از شرکت سونی منتشر شده که فیلم هایی از شرکت سونی که با تاخیر اکران می شوند را تعیین نموده است.

فهرست فیلم های سونی که با تاخیر اکران می شوند

به گزارش خبرنگار ، قرار بود سونی پیکچرز سال جاری تعدادی از فیلم های اصلی خود را اکران کند که هر کدام برای پر کردن سینما ها در سراسر دنیا کافی بودند. با این حال، تاریخ اکران همه آن ها به غیر از یکی از، به لطف COVID-19 تا سال 2021 عقب افتاده است.

طبق گزارش یکی از خبرگزاری های خارجی، سونی در طول سال 2020 قصد داشت شش فیلم اصلی را اکران کند. این فیلم ها شامل Greyhound، Uncharted، Ghostbusters: Afterlife، Peter Rabbit 2: The Runaway و Morbuis می شدند. هر کدام از این فیلم ها داستان خاص خود را دارند، برای مثال Greyhound درباره جنگ دنیای دوم و Morbuis فیلم جدیدی از دنیای مارول است.

آن فیلمی که پیشتر گفتیم تاریخ اکران آن به تعویق نیفتد، درام کوین هارت با نام Fatherhood است، که تاریخ انتشار آن از اول ژانویه 2021 به 23 اکتبر سال 2020 منتقل شده است. تمام فیلم های سونی که با تاخیر همراه خواهند بود در بالا ذکر شده اند.

اکنون می دانیم که Peter Rabbit 2 ژانویه سال آینده اکران خواهد شد، در حالی که Ghostbusters و Morbuis مارس را در اختیار خود قرار داده اند. همچنین ما در ماه اکتبر فیلم uncharted را خواهیم دید. البته برای Greyhound و فیلم بدون عنوان مارول هنوز تاریخ اکرانی اعلام نشده است. به همین دلیل به احتمال زیاد اکران این دو فیلم بیشتر از بقیه با تاخیر رو به رو خواهد شد.

اکران هر یک از این فیلم ها قبل از خاتمه تابستان سال جاری به دلیل عدم اطمینان به شرایطی که بتوانیم به بعضی از وجوه زندگی عادی خود برگردیم، کم حس می گردد. در این میان، هیچ کمبودی در برنامه های تلویزیونی و فیلم ها برای جلب توجه به وسیله خدمات استریم مانند Netflix، Prime Video و Disney + وجود ندارد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3623

به "فهرست فیلم های سونی که با تاخیر اکران می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست فیلم های سونی که با تاخیر اکران می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید