فهرست شگفت انگیز پردرآمدترین زنان بازیگر

به گزارش انوار بلاگ، عنوان پردرآمدترین بازیگر زن دنیا به سوفیا ورگارا رسید که از قضا بازیگر سینما نیست و تمام درآمدش را از تلویزیون به دست آورده است.

فهرست شگفت انگیز پردرآمدترین زنان بازیگر

به گزارش خبرآنلاین، در فهرست پردرآمدترین بازیگران دنیا نام های مشهوری، چون آنجلینا جولی، مریل استریپ و نیکول کیدمن به چشم می خورد که البته هیچ کدام در یک سال گذشته به اندازه سوفیا ورگارا بازیگر سریال خانواده مدرن درآمد نداشتند.

به روال هر سال مجله فوربس فهرستی از پردرآمدترین بازیگران زن منتشر نموده است. فهرست سال جاری متفاوت و به نوعی شگفت انگیز است چرا که پردرآمدترین بازیگران دنیا سال جاری بیش از هر سال دیگر وابسته به تلویزیون و سرویس های آنلاین استریم ویدئو مثل نتفلیکس هستند.

ورگارا که اکنون در شوی تلویزیونی آمریکاز گات تلنت هم داور شده است، طی 12 ماه (از ژوئن 2019 تا ژوئن 2020) بیش از 43 میلیون دلار درآمد داشت. بخش عمده این درآمد از بازی در سریال خانواده مدرن به دست آمد که برای هر قسمتش 500 هزار دلار دستمزد گرفته است. دستمزدش در شوی آمریکاز گات تلنت هم چیزی حدود 10 میلیون دلار برای هر فصل است.

پس از ورگارا در فهرست آنجلینا جولی را داریم که تقریبا تنها بازیگر فهرست است که کل درآمدش از آثار سینمایی به دست آمده است. جولی در یکسال بیش از 35 میلیون دلار دستمزد گرفت که بخش عمده اش برای بازی در سریال ابرقهرمانی اترنالز/ جاودانگان بود.

مریل استریپ هم پس از سال ها به فهرست پردرآمدترین بازیگران زن پیوست و با درآمد 24 میلیون دلاری در رده پنجم نهاده شد.

الن پامپئو ستاره سریال آناتومی گری نیز با درآمد 19 میلیون دلاری در رده هشتم فهرست قرار گرفته است. او برای بازی در هر قسمت از این سریال 550 هزار دلار دستمزد می گیرد.

سریال سرگذشت ندیمه هم در سال های اخیر هواداران زیادی پیدا نموده است. الیزابت ماس به لطف بازی در این سریال و البته فیلم پرفروش مرد نامرئی به جمع بازیگران پردرآمد دنیا پیوسته است. او برای هر قسمت از این سریال 1 میلیون دلار دستمزد گرفته است.

از دیگر شگفتی های فهرست پردرآمدترین بازیگران زن می توان به غیبت اسکارلت جوهانسون اشاره نمود. جوهانسون سال گذشته عنوان پردرآمدترین بازیگر زن دنیا را از آن خود نموده بود.

با اینکه اختلاف دستمزد زنان و مردان بازیگر در سال های اخیر جنجال های زیادی به پا نموده است، با نگاهی به فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد تبعیضی عیان در این زمینه دیده می گردد. در حالی که 10 بازیگر مرد پردرآمد در مجموع چیزی فراتر از نیم میلیارد دلار دستمزد گرفته اند، مجموع دستمزد زنان بازیگر 254 میلیون دلار است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6180

به "فهرست شگفت انگیز پردرآمدترین زنان بازیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست شگفت انگیز پردرآمدترین زنان بازیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید