فعالیت جهادی دانشگاه علم و صنعت برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش انوار بلاگ، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، گروه ­های جهادی دانشگاه علم و صنعت ایران در کنار دیگر گروه­ها و جهادگران عرصه سلامت، وارد عمل شده و در اقدامی خداپسندانه گروه جهادی مبارزه با کرونا را راه اندازی نموده اند.

فعالیت جهادی دانشگاه علم و صنعت برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، عبدالمجید ارجمندی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت که مسئولیت پیگیری فعالیت های جهادی مبارزه با ویروس کرونا را هم در این دانشگاه بر عهده دارد در این مورد گفت: این حرکت جهادی در دانشگاه علم و صنعت ایران، یک حرکت داوطلبانه بوده که در آن گروه­ هایی از تشکل­ های دانشجویی، عموم دانشجویان، اساتید و کارکنان به صورت خودجوش در آن فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اضافه نمود: اعضای گروه از روز یکشنبه 25 اسفند 98، در قالب گروه ­های 10 نفره و به مدت 8 شب اقدام به عملیات ضدعفونی نمودن معابر و محله­ ها در مناطق هماهنگ شده شرق تهران از جمله محله نارمک، خیابان ­های اطراف دانشگاه علم و صنعت ایران، ایستگاه­ های اتوبوس، دستگاه­ های عابر بانک، باجه­ های تلفن و اماکن پرترددی که امکان آلودگی آنها با ویروس کرونا وجود دارد اقدام می گردد.

وی اضافه نمود: دانشگاهیان عزیز در صورت تمایل به شرکت در این اقدام جهادی در روزهای آینده می توانند به این گروه اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3351

به "فعالیت جهادی دانشگاه علم و صنعت برای مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت جهادی دانشگاه علم و صنعت برای مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید