فرصتی دوباره که در اختیار یک استقلالی قرار می گیرد

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که با 47 امتیاز در رده سوم جدول واقع شده است، امشب و در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر میهمان سایپا است که این ملاقات برای هر دو تیم به لحاظ جدولی بسیار حائز اهمیت است.

فرصتی دوباره که در اختیار یک استقلالی قرار می گیرد

فرهاد مجیدی در حالی تیمش را آماده این بازی می نماید که محمد نادری را به علت محرومیت در اختیار ندارد و میلیچ هم تهران را ترک کرد و گفته می گردد برای همواره از استقلال جدا شد.

در غیاب میلیچ و نادری، احتمال اینکه امشب متین کریم زاده در ترکیب ثابت آبی ها مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد و در غیر این صورت مجیدی از یک بازیکن غیر تخصصی در این پست استفاده خواهد نمود.

کریم زاده در این فصل فرصت های زیادی برای اثبات خود پیدا نکرده و تنها یک بار در نیم فصل دوم مقابل پیکان از او در ترکیب ثابت استفاده شد که در آن بازی هم از ابتدای نیمه دوم جای خودش را به مهدی پور داده بود. کریم زاده به جز آن یک بازی، در سایر ملاقاتهایی که مورد استفاده قرار گرفته به اسم بازیکن تعویضی و در دقایق انتهایی بازی به میدان رفته است. این بازیکن در 13 بازی به میدان رفته و جمع دقایق حضورش در بازی هم به 150 دقیقه می رسد.

در صورتی که کریم زاده امشب در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گیرد، این فرصت را دارد که با ارائه نمایش مطلوب، استقلالی ها را مجاب به ادامه استفاده از خودش در هفته های به جای مانده تا خاتمه فصل نماید.

ملاقات تیم های استقلال و سایپا از ساعت 19:50 امشب و به میزبانی سایپا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10384

به "فرصتی دوباره که در اختیار یک استقلالی قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصتی دوباره که در اختیار یک استقلالی قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید