غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا، 14 روزه است ، کاهش این زمان به 10 روز صحت ندارد

به گزارش انوار بلاگ، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در حالت کلی هر بیمه شده ای استحقاق درمان داشته باشند غرامت دستمزد ایام بیماری را هرچند روز باشد می پردازیم گفت که کاهش زمان پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا از 14 به 10 روز از سوی تامین اجتماعی درست نیست و غرامت 14 روز مرخصی ناشی از بیماری کرونا بدون احتیاج به مراجعه حضوری پرداخت می گردد.

غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا، 14 روزه است ، کاهش این زمان به 10 روز صحت ندارد

به گزارش خبرنگاران، مهرداد قریب در تبادل نظر با ایسنا در پاسخ به پرسشی مبنی بر کاهش زمان پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا از 14 به 10 روز اظهار کرد: چنین چیزی درست نیست و 14 روز غرامت ایام بیماری کرونا به صورت علی الحساب پرداخت می گردد.

وی افزود: البته مسئله ای هم در لینک شدن با وزارت بهداشت داشتیم ولی اگر به صورت آنلاین سوابق پزشکی را مشاهده کنیم بدون احتیاج به مراجعه حضوری به صورت علی الحساب این خسارت را می پردازیم.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ایام بیماری طولانی تر گفت: اگر مرخصی ادامه دار باشد با تاییدیه پزشک معتمد سازمان و تاییدیه کمیسیون مربوطه غرامت را می پردازیم. ممکن است در افراد مختلف مدت زمان بیماری متفاوت باشد اما در حالت کلی هر بیمه شده ای استحقاق درمان داشته باشند غرامت دستمزد ایام بیماری را هرچند روز باشد می پردازیم.

قریب افزود: از سوی تامین اجتماعی مسئله ای ندارد و اگر افرادی در این زمینه سوال و یا مسئله ای دارند می توانند مراجعه نموده و یا با 1420 تماس بگیرند و هدایت های لازم را دریافت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9844

به "غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا، 14 روزه است ، کاهش این زمان به 10 روز صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا، 14 روزه است ، کاهش این زمان به 10 روز صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید