عوارض خروج از کشور در سال آینده تغییر نمی کند

به گزارش انوار بلاگ، ایسنا/ براساس سخنان نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و آخرین اخبار بدست رسیده، عوارض خروج از کشور در سال آینده تغییر نمی کند.

عوارض خروج از کشور در سال آینده تغییر نمی کند

محمد خدابخشی در شرح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در این جلسه جزئیات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور با حضور پورمحمدی، معاون سازمان برنامه و بودجه آنالیز شد.

وی ادامه داد: طبق شرحات آقای پور محمدی عوارض خروج در سال 1401 تغییری نمی کند؛ دلیل اینکه در لایحه دولت مقدار عایدی دولت از محل عوارض خروج از کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته این بوده که دولت پیش بینی کرد که مقدار سفرها نسبت به شرایط کرونایی زیادتر شده و عایدی بیشتری از عوارض بدست می آید و این ارتباطی به تغییر در مقدار عوارض خروج از کشور ندارد.

بعلاوه محمد مهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت که در جلسه کمیسیون نمایندگان سوالات خود را در خصوص تاثیرات حذف ارز 4200 تومانی بر کالاهای اساسی، مقدار افزایش حقوق و دستمزد، نحوه افزایش یارانه ها، افزایش سن بازنشستگی، عوارض خروج از کشور، ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استانها، طرح های عمرانی و ... بیان نموده و به تشریح تمام جوانب تصمیمات دولت برای سال آینده پرداختند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 13045

به "عوارض خروج از کشور در سال آینده تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض خروج از کشور در سال آینده تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید