عضو شورای شهر تهران: مجلس به لایحه تبدیل عوارض کسب و پیشه به مالیات رای ندهد

به گزارش انوار بلاگ، امانی با اشاره به لایحه ای که قرار است بر اساس آن عوارض کسب و پیشه به جای شهرداری به دولت پرداخت گردد از مجلس خواست تا به این لایحه رای ندهند.

عضو شورای شهر تهران: مجلس به لایحه تبدیل عوارض کسب و پیشه به مالیات رای ندهد

به گزارش خبرنگار ، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاح باغ راز هستی که در منطقه 22 برگزار گردید با اشاره به اینکه قرار بود این منطقه یک منطقه مدرن با الگو های جدید باشد، گفت: در حال حاضر منطقه 22 یک ظرفیت بزرگ و مهم است که باید از آن استفاده گردد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سال جاری بارندگی های فراوانی داشتیم، اظهار کرد: البته در هر شرایطی باید نسبت به مصرف آب دقت کنیم، چون هنوز سفره های زیرزمینی سیراب نشده است.

وی با بیان اینکه 75 درصد نوجوانان اضافه وزن و 25 درصد آن ها چربی خون دارند، بیان نمود: در دوره جدید مبنای کار شورای پنجم صیانت از باغات است و کوشش می کنیم خیابان ها را از خوردو ها پس بگیریم که برای این کار هم احتیاج به درآمد داریم.

امانی در ادامه گریزی هم به روز شورا ها زد و گفت: شورا به این معنا است که مردم در آینده خود دخالت داشته باشند و متأسفم که لایحه ای به مجلس رفته تا اختیارات شورا ها کاسته گردد.

وی با اشاره به اینکه لایحه ای مبنی بر خارج کردن عوارض کسب و پیشه از شهرداری و واگذاری آن به دولت تحت عنوان مالیات در دستور مجلس است تا تصویب گردد، گفت: مشخص نرخ عوارض طبق قانون بر عهده شورا است و مجلس نباید با تغییر نام آن به مالیات این اختیار را از شورا بگیرد و تمام کوشش خود را می کنیم تا مجلس به این لایحه رای ندهد، زیرا قرار بوده است که تصدی گری شورا ها بیشتر گردد، اما با این لایحه کمتر می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 38

به "عضو شورای شهر تهران: مجلس به لایحه تبدیل عوارض کسب و پیشه به مالیات رای ندهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو شورای شهر تهران: مجلس به لایحه تبدیل عوارض کسب و پیشه به مالیات رای ندهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید