فرایند رو به افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان ، آموزش و پرورش بیشتر مراقبت کند

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان از فرایند رو به افزایش بیماری کرونا در استان خوزستان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

فرایند رو به افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان ، آموزش و پرورش بیشتر مراقبت کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (22 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار گردید، با اشاره به افزایش موارد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا اظهار کرد: متاسفانه فرایند بیماری کرونا مجددا رو به افزایش است و این افزایش به دلیل عدم مراقبت بوده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: طبق اطلاعات به دست آمده، 7.5 درصد بیماران بستری خوزستانی به مسافرت رفته اند و بیش از 20 درصد بیماران نیز در تجمعات شرکت نموده بودند.

شریعتی با بیان اینکه برگزاری یا شرکت در هر نوع تجمع، زنگ خطری است؛ توضیح داد: باید مجددا آنالیز ها و کنترل انجام و از وسایل خودمراقبتی استفاده گردد. تاکید می گردد که مردم در تجمعات شرکت ننمایند یا با استفاده از وسایل خودمراقبتی و رعایت پروتکل های بهداشتی حضور پیدا نمایند.

وی اضافه کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از وسایل خودمراقبتی در خوزستان 55 تا 60 درصد است در حالی که در بعضی استان ها 80 تا 85 درصد است.

شریعتی با اشاره به بازگشایی مدارس نیز گفت: آموزش و پرورش در مورد شرایط مدارس اهتمام بیشتری به خرج دهد و مراقبت نمایند؛ نباید شرایط اینگونه باشد و هفته آینده مجددا شرایط مدارس را رصد می کنم.

وی اعلام کرد: حضور در مدارس اجباری نیست اما خانواده هایی که فرزندان خود را به مدرسه نمی فرستند و فضای کافی دارند باید اتاقی را به عنوان کلاس و مختص آموزش در نظر بگیرند تا دانش آموزان به طور جدی درس بخوانند و دچار عقب ماندگی نشوند. باید فضای خانه در وقت کلاس به نحوی باشد که دانش آموز در آرامش کامل به درس توجه کند.

استاندار خوزستان گفت: معلمان نیز باید مانند کادر درمان به جد ورود داشته باشند. به دلیل اینکه آموزش ها مجازی است و امکان انتقال مفاهیم در این روش، سخت تر است؛ معلمان باید با مطالعه و اهتمام جدی تری تدریس نمایند.

شریعتی با تاکید بر لزوم همکاری سایر دستگاه های ذیربط با آموزش و پرورش، اضافه کرد: فرمانداران باید به صورت سرزده شرایط مدارس را رصد و تجمعات را مدیریت نمایند و با هر کسی که در تناقض با تصمیمات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا اقدام می نماید، برخورد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5875

به "فرایند رو به افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان ، آموزش و پرورش بیشتر مراقبت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند رو به افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان ، آموزش و پرورش بیشتر مراقبت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید