دانشگاه شریف به دانشجویان وام دانشجویی پرداخت می نماید

به گزارش انوار بلاگ، بر اساس اعلام معاونت دانشجویی، دانشجویان دانشگاه شریف می توانند برای دریافت وام دانشجویی درخواست خود را ثبت نمایند.

دانشگاه شریف به دانشجویان وام دانشجویی پرداخت می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کالج های استرالیا بدون مدرک زبان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام معاونت دانشجویی ،دانشجویان دانشگاه شریف می توانند برای دریافت وام دانشجویی درخواست خود را ثبت کنند.

بر اساس این گزارش این وام به منظور حمایت از دانشجویان با پرداخت وام قرض الحسنه با کارمزد 2% و باز پرداخت 11 ماهه به وسیله بانک قرض الحسنه رسالت است.

سقف مبلغ وام در هر نیم سال، توسط کمیته تخصیص وام مشخص می گردد. وام صندوق قرض الحسنه امین بابت یاری هزینه ازدواج، درمان، خرید لوازم یاری آموزشی و موارد ضروری (بنا به تشخیص کمیته تخصیص وام) پرداخت می گردد.

دانشجویان متقاضی شاغل به تحصیل مقطع کارشناسی و دکتری تا خاتمه نیم سال هشتم و مقطع کارشناسی ارشد تا خاتمه نیم سال چهارم می توانند در طول سال تحصیلی به وسیله سامانه شاخص به آدرس stu.Sharif.ir نسبت به ارائه درخواست الکترونیکی و ارسال مدارک و مستندات مربوطه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5117

به "دانشگاه شریف به دانشجویان وام دانشجویی پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شریف به دانشجویان وام دانشجویی پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید