دانستنی های تور ترکیه از اصفهان

به گزارش انوار بلاگ، ترکیه یکی از کشورهای توریستی در همسایگی ایران است که به سبب موقعیت جغرافیایی فوق العاده، آب و هوای مناسب و جاذبه های توریستی تاریخی، طبیعی و مراکز خرید، بسیار مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است. به صورتی که سالانه ایرانیان بسیاری این کشور و شهرهای مختلف آن را نظیر وان، استانبول و آنتالیا را به عنوان مقصد خود برای مسافرت انتخاب می نمایند. در این مطلب قصد داریم به دانستنی های تور ترکیه از اصفهان به مقصد شهرهای مختلف این کشور به صورت کامل بپردازیم. به یاری این راهنما می توانید سفری خاطره انگیز و بدون دغدغه داشته باشید.

دانستنی های تور ترکیه از اصفهان

برترین شیوه حمل و نقل برای سفر ترکیه

یکی از دانستنی های تور ترکیه از اصفهان که باید بدانید، شیوه حمل و نقل برای سفر به ترکیه است. شما می توانید به سه شکل برای رفتن به این کشور اقدام کنید:

سفر به ترکیه با هواپیما: یکی از متداول ترین نوع حمل و نقل برای تور ترکیه از اصفهان، استفاده از هواپیما است. هزینه بلیط هواپیما از اصفهان به ترکیه، با توجه به نوع پرواز و مقصد شما در کشور ترکیه متفاوت خواهد بود.

سفر به ترکیه با قطار از اصفهان: به طور کلی هزینه سفر ریلی نسبت به هوایی بسیار کمتر است. اما شما می توانید به یاری قطار تنها برای تور وان از اصفهان بهره ببرید. چرا که وان یک شهر مرزی در نزدیکی آذربایجان غربی بوده و به راحتی و به یاری قطار می توانید به این شهر در ترکیه سفر کنید.

تور ترکیه از اصفهان با اتوبوس: سفر جاده ای یا با اتوبوس نیز یکی از دیگر روش های سفر به کشور ترکیه است. شما می توانید به یاری اتوبوس به صورت مستقیم از اصفهان به شهر وان سفر کنید.

برترین فصل سفر به ترکیه

فصل بهار: فصل بهار در اغلب کشورها جزو زیباترین و خوش آب و هواترین فصل ها شناخته شده است. در این فصل کشور ترکیه از آب و هوایی بسیار معتدل، خنک و مجذوب نماینده برخوردار است. بگونه ای که با سفر در این فصل به ویژه در ایام نوروز می توانید از کنسرت های نوروزی خواننده های برتر ایرانی نیز لذت ببرید.

فصل تابستان: کشور ترکیه در فصل تابستان گرم و نسبتا شلوغ است. چرا که در این ایام به سبب تعطیلی های کشور های مختلف، اغلب مردم به این کشور سفر نموده اند. اما فصل تابستان برترین فرصت برای لذت بردن از تفریحات آبی در ترکیه است. اگر با شلوغی و گرما ارتباط خوبی ندارید، این فصل را به شما پیشنهاد نمی کنیم. اما اگر قصد خرید از ترکیه را دارید، بهتر است از اواخر خرداد تا اوایل مرداد ماه به این کشور سفر کنید. چرا که عمده حراج های تابستانه در این ایام برگزار می گردد.

فصل پاییز و تور ترکیه از اصفهان: فصل پاییز نیز مثل بهار جزو فصل های زیبای کشور ترکیه است. در این فصل حجم توریستان در این کشور کمتر شده و شهرهای آن نسبتا خلوت و آرام است. ضمن اینکه هزینه تور ترکیه از اصفهان در فصل پاییز نسبت به دیگر فصول مناسب تر است. اگر قصد سفر به ترکیه در پاییز را دارید، از اوایل مهرماه تا اواخر آبان ماه برترین زمان خواهد بود.

فصل زمستان و سفر به ترکیه: زمستان های ترکیه سرد، بارانی و در بیشتر مواقع حتی برفی خواهد بود. به همین علت کمتر کسی این فصل را برای رفتن به ترکیه انتخاب می نماید. اما شما می توانید با هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر فصول، در زمستان به ترکیه سفر کنید. شما می توانید با رزرو تور ترکیه از اصفهان در ایام کریسمس، از زیبایی های شهر و حراج های زمستانه نیز لذت ببرید.

تور استانبول از اصفهان

استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است که اغلب توریستان این شهر را برای سفر به ترکیه انتخاب می نمایند. با رزرو تور تور استانبول از اصفهان ، می توانید همزمان از منظره ها طبیعی، تاریخی و مراکز خرید منحصر به فرد و با تنوع بالا لذت ببرید. با سفر به استانبول، می توانید به مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه های مجذوب نماینده، میدان تکسیم، خیابان استقلال، مراکز خرید و کافه های دنج و زیبا تماشا کنید. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید و می خواهید با یک تیر چند نشان بزنید، تور استانبول از اصفهان مناسب شما خواهد بود.

تور آنتالیا از اصفهان

آنتالیا دومین مقصد پرطرفدار در کشور ترکیه است. آنتالیا شهری ساحلی در ترکیه است که به سبب سواحل زیبا و منظره ها طبیعی خاصی که دارد بسیار مورد توجه توریستان قرار گرفته است. اگر در پی خوش گذرانی و تفریحات آبی هستید، تور آنتالیا از اصفهان را انتخاب کنید. در این شهر می توانید از لوکس ترین هتل ها، رستوران ها، تفریحات آبی شگفت انگیز و … لذت ببرید. از معروف ترین ساحل های این شهر می توان به ساحل لارا، پاتارا، کمر، بلک و … اشاره نمود.

تور وان از اصفهان

شهر وان، یک شهر مرزی در نزدیکی آذربایجان غربی است. این شهر به علت فاصله بسیار کمی که تا ایران دارد، مقصد بسیاری از ایرانیان به ویژه در سالهای اخیر شده است. تور وان از اصفهان به سه شکل هوایی، ریلی و جاده ای برگزار می گردد. همین تنوع حمل و نقل و هزینه پایین سفر به این شهر سبب شده است تا بسیاری از مردم، وان را برای رفتن به ترکیه انتخاب نمایند

تور ترکیه از اصفهان مقرون به صرفه

همانطور که گفتیم کشور ترکیه به سبب آب و هوای بسیار مناسب، مراکز خرید لوکس و متنوع، منظره ها طبیعی و تاریخی زیبا و شگفت انگیز و تنوع بالای در شیوه حمل و نقل، یک مقصد پرطرفدار برای ایرانیان تبدیل شده است. بگونه ای که سالانه ایرانیان بسیاری به ویژه در ایام نوروز و تابستان، به شهر های مختلف این کشور سفر می نمایند. تور استانبول از اصفهان، تور آنتالیا از اصفهان و تور وان از اصفهان جزو تورهای پرطرفدار و محبوب به مقصد کشور ترکیه است. اگر قصد رفتن به هر یک از این شهرها را دارید، آژانس گردشگری منوتو تریپز در کنار شماست. شما می توانید مقرون به صرفه ترین و متنوع ترین تور ترکیه از اصفهان را با امکانات مختلف از ما بخواهید. بعلاوه می توانید با تماس با کارشناسان ما، با توجه به بودجه، زمان و شرایطتان، برترین تور ترکیه از اصفهان را انتخاب کنید.

هزینه تور ترکیه از اصفهان

  • بلیط هواپیما: هزینه بلیط هواپیما بستگی به مبدأ و مقصد، زمان خرید بلیط، شرکت هواپیمایی، ویژگی های پرواز و فصل سفر دارد.
  • اقامت: هتل ها، آپارتمان های مبله و اقامتگاه های دیگر می توانند هزینه های مهمی از سفر شما را تشکیل دهند. هزینه اقامت بستگی به مکان، امکانات ارائه شده، طول مدت اقامت و فصل سفر متغیر است.
  • هزینه های رفت و آمد در دسترسی به مکان های تماشای و گردشگری: این شامل هزینه های حمل و نقل عمومی، تاکسی، اجاره خودرو و غیره است.
  • هزینه های بیمه مسافرتی: بیمه مسافرتی ممکن است برای پوشش هزینه های ناخواسته مانند بیماری یا تأخیر پرواز مورد احتیاج باشد.

انتشار به وسیله پابجت

منبع: مجله سفر
انتشار: 2 مهر 1403 بروزرسانی: 2 مهر 1403 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 20260

به "دانستنی های تور ترکیه از اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های تور ترکیه از اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید