خبرنگاران 35 تیم پلیس محورهای پرتردد ایلام را در تعطیلات خاتمه هفته رصد می کند

به گزارش انوار بلاگ، ایلام - خبرنگاران - رییس پلیس راه ایلام گفت: 35 تیم گشتی پلیس راه، محورهای پرتردد استان را در روزهای تعطیل سرانجام هفته کنترل و رصد می کنند.

خبرنگاران 35 تیم پلیس محورهای پرتردد ایلام را در تعطیلات خاتمه هفته رصد می کند

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: عمده کنترل ها بر روی محورهای مواصلاتی پرتردد چون ایلام - مهران، ایلام - سرابله و ایلام به ایوان و اسلام آباد صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه 27 دوربین کار ثبت تخلف ها در راه های مواصلاتی استان را انجام می دهند، افزود: تیم های عملیاتی و ضربتی نیز با استقرار در نقاط مستعد حادثه با حرکات و تخلفات حادثه ساز و پرمخاطره رانندگان و سرنشینان خودروهای متخلف برخورد خواهند کرد.

همتی زاده یادآور شد: با توجه به افزایش مجدد تعداد مبتلایان کرونا، اعمال محدودیت های ترافیکی در آرامستان ها و تفرجگاه های طبیعی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ناوگان های حمل و نقل عمومی نیز باید با 50 درصد ظرفیت خود اقدام به جابجایی مسافر کنند و استفاده از ماسک برای رانندگان و سرنشینان خودروها اجباری و الزامی است و در این راستا همکاری شرکت های مسافربری با پلیس راه اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: در صورت عدم استفاده از ماسک، رانندگان یک میلیون ریال و سرنشینان 200 هزار ریال جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: به منظور کنترل خودروها در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نیروی پلیس از دوربین البسه برای رصد کردن مسافران و رانندگان استفاده می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، رانندگان به کمیسیون ماده های 11 و 12 راهداری و حمل و نقل جاده ای معرفی می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8196

به "خبرنگاران 35 تیم پلیس محورهای پرتردد ایلام را در تعطیلات خاتمه هفته رصد می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 35 تیم پلیس محورهای پرتردد ایلام را در تعطیلات خاتمه هفته رصد می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید