حسین بادامکی: تیم های آسیایی از پرسپولیس واهمه دارند، مقایسه بودیمیر با منشا طبیعی است

به گزارش انوار بلاگ، حسین بادامکی، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با عملکردی که پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان داشته است، حالا همه تیم های آسیایی از این تیم واهمه دارند.

حسین بادامکی: تیم های آسیایی از پرسپولیس واهمه دارند، مقایسه بودیمیر با منشا طبیعی است

حسین بادامکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب گفت: پرسپولیس در این مسابقه به مراتب بهتر از بازی های قبل خود در نیم فصل دوم عمل کرد و در همه خطوط مخصوصاً خطوط هافبک و حمله هماهنگ تر بود. در این بین بازیکنانی چون مهدی ترابی و بودیمیر هم نشان دادند که اگر به هماهنگی بیشتری با تیم برسند می توانند مهره های مؤثری برای پرسپولیس باشند. این سه امتیاز برای پرسپولیس خیلی ضروری بود و قطعاً یاری می نماید تا این تیم با روحیه خیلی خوبی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود.

پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس چهره تیمی را که می تواند قهرمانی خود را تکرار کند را داشته است یا نه؟، خاطر نشان کرد: قطعاً پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ است و صندلی فعلی اش در جدول هم به خوبی این موضوع را ثابت می نماید. پرسپولیس در نیم فصل تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد و طبیعی بود که در این شرایط تیم تا حدی دچار ناهماهنگی و اُفت گردد، اما رفته رفته این تیم انسجام همیشگی خود را به دست آورده است و چه بسا بهتر از تیم فصل قبل گردد.

طرفداران در خصوص رفیعی شکیبا باشند

بادامکی در خصوص عملکرد سروش رفیعی در خط هافبک پرسپولیس که به نظر می آید با روز های اوجش فاصله گرفته است، گفت: سروش رفیعی بازیکن باکیفیتی است و این مسئله را به خوبی ثابت نموده، اما با توجه به اینکه او یک نیم فصل را دور از میادین بوده، طبیعی است از فرم ایده آل خود دور باشد. من مطمئنم که او هر بازی بهتر از قبل خواهد شد و صندلیی خوب در ترکیب پرسپولیس برای خود پیدا خواهد نمود. طرفداران هم باید در خصوص سروش شکیبا باشند و او را تحت فشار نگذارند تا در شرایط بهتری در ترکیب پرسپولیس بازی کند.

همه تیم های آسیایی از رویارویی با پرسپولیس واهمه دارند

بازیکن پیشین پرسپولیس با تأکید بر اینکه سرخپوشان در آسیا یک مدعی جدی برای قهرمانی هستند، اضافه نمود: با نتایجی که پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان کسب نموده است حالا همه تیم هایی آسیایی از رویارویی با این تیم واهمه دارند. تیم برانکو یکی از مدعیان اصلی برای فینالیست شدن در آسیاست و من فکر می کنم این فصل شانس زیادی برای قهرمانی دارد. البته کار پرسپولیس از قبل سخت تر است، چرا که هر فصل که می گذرد تیم های عربی بیشتر برای قهرمان شدن هزینه می نمایند و این فصل هم همین طور بوده است و نمایندگان کشورمان بازی های دشواری را در لیگ قهرمانان دارند.

طبیعی است که بودیمیر با منشا مقایسه گردد

بادامکی در انتها در ارتباط با عملکرد ماریو بودیمیر و مقایسه ای که بین او و گادوین منشا از سوی طرفداران سرخابی صورت می گیرد، توضیح داد: من بودیمیر را بازیکن باکیفیتی می بینم و مطمئناً بازیکنی که در نوک خط حمله پرسپولیس قرار می گیرد، انتظار از او خیلی بالاست، مخصوصاً اگر خارجی باشد. بودیمیر جانشین منشا شده و طبیعی است همه این دو بازیکن را با هم مقایسه نمایند. منشا در زمان حضورش در پرسپولیس شاید آن انتظاری که برانکو از وی داشت را برآورده نکرد و او تصمیم گرفت بودیمیر را جایگزینش کند. الان هم باید به این تازه وارد فرصت داد تا خودش را نشان دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7

به "حسین بادامکی: تیم های آسیایی از پرسپولیس واهمه دارند، مقایسه بودیمیر با منشا طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین بادامکی: تیم های آسیایی از پرسپولیس واهمه دارند، مقایسه بودیمیر با منشا طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید