حراجی عظیم در آدینه سیاه !

به گزارش انوار بلاگ، بلک فرایدی یا آدینه سیاه چیست؟

آدینه سیاه یا بلک فرایدی حراجی بزرگی است که نباید آن را از دست بدهید! آدینه سیاه در آخرین روز از ماه نوامبر و پس از عید شکرگزاری در بیشتر کشورهای جهان برگذار می گردد. این حراجی، مردم را ساعت های طولانی در هوای سرد پشت صف های طویل نگه می دارد تا این فرصت طلایی را برای خرید از دست ندهند. مردمی که سراسیمه در میان سیل عظیمی از جمعیت، پله های فروشگاه ها را دو تا یکی می نمایند تا زودتر از بقیه کالای موردنظر خود را بتوانند خریداری نمایند. خرده فروشان و فروشندگان نیز در این حراجی بی نصیب نمی مانند و سود کلانی می نمایند.

حراجی عظیم در آدینه سیاه !

همراه خبرنگاران باشید تا با تاریخچه ای از آدینه سیاه در کشورهای مختلف آشنا شوید.

بلک فرایدی در کشورهای مختلف

بلک فرایدی در ابتدا تنها در کشورهای مسیحی به خصوص آمریکا رواج داشت، اما پس از گذشت چند سال در کشورهای دیگری همچون بریتانیا، فرانسه، چین، هلند و غیره نیز این حراج عظیم برگزار گردید تا هم باعث سود و رشد اقتصاد دنیای گردد و هم خریداران کالاهای موردنظر خود را قیمتی خارق العاده خریداری کنند. آمار نشاندهنده آن است که کشورهای آمریکای شمالی و اروپایی بیشترین میزان سود را در آدینه سیاه کسب کرده اند. چندسالیست با روی آمدن سایت های خرید اینترنتی، مردم در صف های طولانی نمی ایستند و به راحتی تمام کالاهای خود را اینترنتی خریداری می کنند. در ایران نیز دو سه سالی است که بلک فرایدی یا حراآدینه در میان سایت های خرید اینترنتی جا باز کرده تا مردم بتوانند خرید های با قیمت مناسب را تجربه کنند.

بلک فرایدی در فرانسه

فرانسه پایتخت مد دنیا می باشد که چندین سال است بلک فرایدی را در کشور خود برگزار می نماید. فرانسه با تخفیف های بی نظیر و استثنایی اش، هزاران نفر از فرانسوی ها را به سمت فروشگاه های خود می کشاند. بلک فرایدی در فرانسه درست پیش از تعطیلات کریسمس برگزار می گردد که بهترین زمان برای خرید هدایایی ارزان، از فروشگاه های معتبر این کشور می باشد. فرانسوی ها بر روی سایت های معتبر هم می توانند کالای مورد نظر خود را با قیمت پایین تر خریداری کنند.

آدینه سیاه در کانادا

بی شک ایستادن در صف های طولانی در کانادا با آن هوای سردش به هنگام بلک فرایدی از دشوارترین کارهاست. اما کانادایی ها هم بلک فرایدی را در کشور خود برگزار می کنند. اما جالب است بدانید که که بسیاری از مردمان کانادا برای این حراجی عظیم به کشور آمریکا سفر می کنند! فروشگاه های کانادایی در روز حراآدینه درب فروشگاه های خود را باز می کنند تا با رقابت با دیگر فروشگاه ها، سود خود را بالاتر ببرند. البته در کانادا هم میزان فروش اینترنتی در روز بلک فرایدی بیشتر از مراجعه حضوری می باشد.

چین در روز بلک فرایدی

کشورچین اما بلک فرایدی ندارد! اما درست یک هفته پیش از این آدینه سیاه، روز مجردها در چین همگان را به سمت فروشگاه های خود می کشاند. در روز مجردهای چین، بیشتر چینی ها کالاهای اساسی خود را از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خریداری می کنند.

بلک فرایدی در امارات متحده عربی

جالب است بدانید که امارات متحده عربی برای این حراج عظیم از نام بلک فرایدی استفاده نکرده و نام وایت فرایدی یا آدینه سفید را جایگزین کرده است. فروشگاه های اینترنتی امارات متحده عربی در این روز بیشترین میزان فروش خود را دارند که میلیون ها کاربر را به سایت خود جذب می کنند.

بلک فرایدی در هند

تعداد فروشگاه های اینترنتی در روز بلک فرایدی هند سال به سال افزایش چشم گیری پیدا می نماید و هندی ها همیشه در پی گسترش این سنت جالب در میان خود هستند. شرکت هایی همچون فلیپ کارت و آمازون نیز تخفیف های هیجان انگیز و وسوسه کننده ای در این روز به مشتریان خود ارائه می کنند.

همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید تا اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف، جاذبه های گردشگری، هتل ها، مراکز خرید و رستوران ها و غیره افزایش کرده و با آسودگی تمام سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: سفرمی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3940

به "حراجی عظیم در آدینه سیاه !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراجی عظیم در آدینه سیاه !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید