تور ترکیه ارزان: جزئیات ملاقات اردوغان با رهبر حزب سعادت ترکیه

به گزارش انوار بلاگ، رهبر حزب سعادت ترکیه با اردوغان ملاقات 2 ساعته برگزار کرد که در آن درباره مسائل مالی و سیاسی گفتگوهایی اجرا شده است.

تور ترکیه ارزان: جزئیات ملاقات اردوغان با رهبر حزب سعادت ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روز چهارشنبه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در کاخ بش تپه با تمل کارا ملا اوغلو رهبر حزب سعادت ملاقات و تبادل نظر کرد.

این ملاقات دو ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید و بر اساس اعلام منابع ریاست جمهوری ترکیه در فضایی کاملاً مثبت برگزار شده که در آن شرایط سیاسی ترکیه و تحولات منطقه ای و بین المللی مورد آنالیز قرار گرفته است.

کاراملا اوغلو نیز در مورد این ملاقات گفت: مسائل مختلف را مورد آنالیز قرار دادیم. در مورد بعضی مسائل همفکریم و درباره بعضی مسائل نیز همفکر نیستیم. ملاقاتی محبت آمیز انجام گرفت.

نحوه تشریفات و چیدمان جایگاه ها در ملاقات اردوغان و کاراملا اوغلو نیز بازتابهایی داشت که منابع ریاست جمهوری علت دور نشستن کاراملا اوغلو از اردوغان را رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان نموده اند.

رهبر حزب سعادت طی ماههای گذشته با رهبران گروههای سیاسی ترکیه از جمله احمد داود اوغلو رهبر حزب آینده، مرال آکشنر رهبر حزب خوب، علی بابا جان رهبر حزب جهش و دموکراسی و کمال کلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق ملاقات و تبادل نظر نموده است.

در این ملاقاتها، موضوعات مالی و قانون اساسی ترکیه مورد بحث و آنالیز قرار گرفته بود.

چند ماه پیش نیز اردوغان با اوغوز خان اصیل ترک از رهبران حزب سعادت ملاقات و تبادل نظر کرد که این ملاقات اختلافاتی را در درون حزب سعادت نسبت به در پیش گرفتن خط سیاسی آینده این حزب ایجاد نموده بود، اما بعد از مدتی اصیل ترک به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

کاراملا اوغلو نسبت به سیاستهای اردوغان انتقاد داشته و خواهان بازگشت به نظام مجلسی یا کنترل بیشتر مجلس بر رئیس جمهور ترکیه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11816

به "تور ترکیه ارزان: جزئیات ملاقات اردوغان با رهبر حزب سعادت ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: جزئیات ملاقات اردوغان با رهبر حزب سعادت ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید