تیم ملی قایقرانی معلولان در مجارستان اردو می زند

به گزارش انوار بلاگ، تیم ملی قایقرانی معلولان برای حضور پیروز در مسابقات کاپ 2 جهانی در مجارستان اردوی تدارکاتی برگزار می نماید.

تیم ملی قایقرانی معلولان در مجارستان اردو می زند

به گزارش خبرنگاران، مسعود مهدوی نیا سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان اضافه کرد: تیم ملی قایقرانی هفته اول خردادماه باید در مسابقات کاپ 2 دنیای شرکت کند به همین منظور علاوه بر اردوهای تدارکاتی داخلی یک اردو نیز در مجارستان درنظر گرفته ایم.

وی گفت: مرحله دوم اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات کاپ 2 دنیای دوشنبه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد. در ادامه نیز با مسئولان استان هرمزگان مذاکراتی را انجام داده ایم تا یک اردو نیز در قشم برگزار کنیم.

مهدوی نیا هم چنین از حضور چهار قایقران در اردوهای تدارکاتی اطلاع داد و گفت: در اردوی قبل سه قایقران در اردوها حضور داشتند، اما در این اردو نادر رضی، اسلام جاهدی و اکبر طهماسبی در بخش مردان و شهلا بهروزی راد در بخش بانوان دعوت شده اند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان در تشریح سایر برنامه های ملی پوشان اعلام کرد: بعد از اردوهای تیم ملی رقابت انتخابی برگزار می کنیم و از سال 96 تمرینات را برای حضور در مسابقات کاپ 2 دنیای ادامه می دهیم. سپس در اردوی مجارستان شرکت نموده و در رقابتهای کاپ دنیای حاضر می شویم.

مهدوی در سرانجام گفت: بعد از مسابقات کاپ 2 دنیای، تیم ملی 10 روز استراحت نموده و سپس برای مسابقات قهرمانی دنیا در جمهوری چک، قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی 2018 اندونزی آماده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1324

به "تیم ملی قایقرانی معلولان در مجارستان اردو می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی قایقرانی معلولان در مجارستان اردو می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید