تهیه سازوکار استخراج رمز ارز ها با همفکری فعالان در اولویت کار

به گزارش انوار بلاگ، هادی گفت: در تهیه دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز کوشش کردیم همه جوانب موضوع را ببینیم.

تهیه سازوکار استخراج رمز ارز ها با همفکری فعالان در اولویت کار

به گزارش خبرنگار ، علیرضا هادی مدیرکل دفتر طرح ها و تامین اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی آشنایی با فعالیت استخراج رمزارز ها که با حضور نمایندگان سازمان های صنعت، معدن و تجارت، دفاتر تخصصی وزارتخانه و فعالان رمز ارز ها برگزار گردید، اضافه نمود: برای فعالیت استخراج رمز ارز ها به دلیل جدید بودن و عدم شناخت کافی که در مجموعه دستگاه های مختلف بود مشکلاتی در جمع بندی نظرات بود، اما در مجموع دولت معتقد بود به فعالیت رسمی استخراج رمز ارز ها بود و این موضوعی اجتناب ناپذیر است.

او گفت: موضوع بلاک چین حوزه وسیعی را دارد و به سرعت نیز در حال گسترش است لذا ما نمی توانیم به این صنعت توجه نکنیم.

مدیرکل دفتر طرح ها و تامین اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید نمود: در تهیه دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز کوشش کردیم همه جوانب موضوع را ببینیم و نظرات دستگاه های مختلف را در آن لحاظ نماییم.

او گفت: دستورالعمل نهایی شده و در آینده نزدیک توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ خواهد شد، اما احتیاج است به دلیل جدید بودن این صنعت، سازمان های استانی کاملا توجیه شوند.

هادی اضافه نمود: صدور مجوز های موضوع این دستورالعمل کاملا به وسیله سامانه انجام می گردد و آموزش های لازم در این خصوص داده می گردد.

در این گردهمایی، مفاهیم فنی، رویه ها، ضوابط و چگونگی فعالیت رمز ارز ها برای حاضران تشریح شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 538

به "تهیه سازوکار استخراج رمز ارز ها با همفکری فعالان در اولویت کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه سازوکار استخراج رمز ارز ها با همفکری فعالان در اولویت کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید