ترامپ: هیچ اعتقادی به نظرسنجی هایی که پیشتازی بایدن را نشان می دهد ندارم

به گزارش انوار بلاگ، رئیس جمهور آمریکا نظرسنجی هایی را که نشان می دهد جو بایدن نامزد حزب دموکرات در رقابت های انتخاباتی پیشتاز است، رد نموده است.

ترامپ: هیچ اعتقادی به نظرسنجی هایی که پیشتازی بایدن را نشان می دهد ندارم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت: به نظرسنجی هایی که نشان می دهد جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیشتاز است، اعتقادی ندارم.

وی در ادامه اضافه نمود: تصور نمی کنم انتخابات ریاست جمهوری 2020 به یک رفراندوم و همه پرسی درباره نحوه عملکرد من برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تبدیل گردد. البته من از اینکه معاون رئیس جمهور سابق آمریکا عملکرد خوبی داشته، متعجب شدم.

ترامپ تاکید نمود: به نظرسنجی ها اعتقادی ندارم. تصور می کنم مردم این کشور هوشیار و باهوش هستند. تصور نمی کنم آنها مردی را انتخاب نمایند که فاقد صلاحیت است. البته منظور من این نیست که بایدن به خاطر شرایطی که الان دارد، فاقد صلاحیت است. منظور من این است که او 30 سال فاقد صلاحیت و شایستگی بوده است. هر کاری که او انجام داده، بد بوده است. سیاست خارجی وی یک فاجعه بود.

نظرسنجی های جدید صورت گرفته توسط رویترز-ایپسوس نشان می دهد 44 درصد رای دهندگان آمریکایی در انتخابات 3 نوامبر (13 آبان) از بایدن حمایت می نمایند و این رقم برای ترامپ به 40 درصد رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4319

به "ترامپ: هیچ اعتقادی به نظرسنجی هایی که پیشتازی بایدن را نشان می دهد ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هیچ اعتقادی به نظرسنجی هایی که پیشتازی بایدن را نشان می دهد ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید