بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان 100 متری در مرکز تهران

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران- اجاره آپارتمان 100 متری در مرکز تهران ممکن است کمتر از 100 میلیون تومان پول پیش لازم داشته باشد و در طرف مقابل بعضی صاحبخانه ها برای اجاره این واحد ها بیشتر از یک میلیارد تومان طلب می نمایند. اجاره واحدی 100 متری در میدان فردوسی با سن بنا 30 سال 90 میلیون پول پیش و ماهی شش میلیون کرایه لازم دارد و در سهروردی رقم ودیعه برای اجاره آپارتمان 100 متری نوساز یک میلیارد و 200 میلیون تومان نوشته شده و اجاره ماهانه آن به صورت توافقی محاسبه می گردد. با آغاز فصل تابستان بازار اجاره خانه دوباره داغ می گردد و به همین بهانه نگاهی به اجاره بها آپارتمان های 100 متری در مرکز شهر انداختیم.

بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان 100 متری در مرکز تهران

به گزارش خبرنگاران، اجاره آپارتمان 100 متری در مرکز شهر گاهی به کمتر از 100 میلیون تومان به عنوان پول پیش احتیاج دارد. مثل واحدی دوخوابه در خیابان انقلاب که مالک آن 60 میلیون تومان پول پیش و ماهانه 12.5 میلیون تومان کرایه می گیرد. این واحد که 12 سال از سن بنا آن می گذرد، باوجود اینکه طبقه چهارم واقع شده، آسانسور ندارد و بدون پارکینگ و انباری اجاره داده می گردد.

بین فایل های مربوط به اجاره آپارتمان 100 متری در مرکز تهران، واحدی در میدان فردوسی دیده می گردد که بابت پول پیش آن باید 90 میلیون تومان به مالک داد و هر ماه شش میلیون تومان کرایه پرداخت کرد. این واحد قبل سال 70 ساخته شده و بدون آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می گردد.

مالک آپارتمان 100 متری در سهروردی رقم ودیعه و اجاره ماهانه را به ترتیب 100 میلیون تومان و 10 میلیون تومان درنظر گرفته است. آپارتمان سال 75 ساخته شده، پارکنیگ و انباری دارد، اما این یکی هم با وجود اینکه در طبقه چهارم قرار گرفته، آسانسور ندارد.

اجاره آپارتمان 100 متری در مرکز شهر ممکن است بیشتر از یک میلیارد تومان به عنوان پول پیش احتیاج داشته باشد. واحدی دوخوابه در سهروردی وجود دارد که نوساز به شمار می رود، رقم ودیعه آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان است و هزینه اجاره به صورت توافقی محسابه می گردد. این واحد به پکیج، رادیاتور، سرویس بهداشتی فرنگی، پارکینگ و آسانسور مجهز است، در طبقه چهارم ساختمان پنج طبقه واقع شده و رقم ودیعه و اجاره آن قابلیت تبدیل دارد.

واحد 100 متری دیگری در عباس آباد به چشم می خورد که مالک رقم ودیعه را یک میلیارد و 100 میلیون تومان نوشته، اما درعوض اجاره دریافت نمی کند. این واحد دو سال پیش ساخته شده و با آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می گردد.

آپارتمان 100 متری در خیابان جمالزاده درحالی برای اجاره دادن آگهی شده، که مالک آن رقم ودیعه را 900 میلیون تومان نوشته و اجاره ماهانه دریافت نمی کند. این واحد تقریبا نوساز به شمار می رود و به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است.

در خیابان فاطمی واحد 100 متری دیگری دیده می گردد که مستاجر باید علاوه بر پرداخت 700 میلیون تومان به عنوان پول پیش، هر ماه سه میلیون تومان اجاره بدهد. عمر بنا ساختمان به دو سال می رسد و آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات آن به شمار می رود.

در میدان ولیعصر آپارتمانی 100 متری با عمر بنا 20 سال و امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینک برای اجاره آگهی شده است. رقم ودیعه این واحد 600 میلیون تومان است و مالک هر ماه شش میلیون تومان اجاره می خواهد.

مالک آپارتمان 100 متری در میدان منیریه 400 میلیون تومان پول پیش و ماهی چهار میلیون تومان اجاره می گیرد. عمر بنا این واحد 12 سال است و با آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می گردد. در میدان ولیعصر واحدی 100 متری آگهی شده که رقم ودیعه و اجاره ماهانه آن به ترتیب 250 میلیون تومان و 12 میلیون تومان است.

بعضی مستاجران ترجیح می دهند اجاره پرداخت نکنند. در مرکز تهران از این دست گزینه ها زیاد است. برای اینکه در مرکز شهر رقم اجاره ماهانه به صفر برسد، باید دست کم 400 میلیون تومان به عنوان پول پیش پرداخت کرد. مثل واحدی در میدان فردوسی که رقم ودیعه 400 میلیون تومان است، 15 سال از عمر بنا ساختمان می گذرد و آسانسور و انباری جزو امکاناتش محسوب می گردد.

مشخصات آپارتمان های 100 متری در بازار اجاره خانه مرکز تهران

موقعیت

عمربنا

امکانات

پول پیش

اجاره

خیابان انقلاب

12 سال

-

60 میلیون تومان

12.5 میلیون تومان

میدان فردوسی

بیشتر از 30 سال

-

90 میلیون تومان

شش میلیون تومان

سهروردی

25 سال

پارکنیگ و انباری

100 میلیون تومان

10 میلیون تومان

سهروردی

نوساز

پارکینگ و آسانسور، پکیج

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

توافقی

عباس آباد

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 100 میلیون تومان

-

خیابان جمالزاده

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

900 میلیون تومان

-

خیابان فاطمی

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

700 میلیون تومان

سه میلیون تومان

میدان ولیعصر

20 سال

آسانسور، انباری و پارکینک

600 میلیون تومان

شش میلیون تومان

میدان منیریه

12 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

400 میلیون تومان

چهار میلیون تومان

میدان ولیعصر

20 سال

آسانسور و پارکینگ

250 میلیون تومان

12 میلیون تومان

میدان فردوسی

15 سال

آسانسور و انباری

400 میلیون تومان

-

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14633

به "بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان 100 متری در مرکز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان 100 متری در مرکز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید