بهره برداری از 42 پروژه گردشگری و صدور 84 موافقت اصولی در کرمانشاه

به گزارش انوار بلاگ، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با بیان این که حجم سرمایه گذاری بخش گردشگری در استان کرمانشاه در امسال کم سابقه بوده است، توضیح داد: در امسال تا به امروز 42 پروژه گردشگری به بهره برداری رسیده و 84 موافقت اصولی صادر شده است.

بهره برداری از 42 پروژه گردشگری و صدور 84 موافقت اصولی در کرمانشاه

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، اصغر رشنو گفت: با توجه به همدلی و همکاری در استان وجود دارد، سرمایه گذاری که به استان بیاید فضا برای حضورش آماده است.

او با بیان اینکه ما باید از فرصت رویداد بین المللی گردشگری روستایی و اکوتوریسم کرمانشاه 2020 نهایت بهره برداری را بکنیم، گفت: هر هفته جلسه آنالیز طرح های سرمایه گذاری گردشگری در این اداره کل برگزار می گردد و به طور میانگین هر هفته 10 تا 15 موافقت اصولی صادر می گردد.

او اضافه کرد: 42 پروژه تاسیسات گردشگری در استان در امسال افتتاح شده اند، که این حجم از سرمایه گذاری بی سابقه بوده است.

رشنو ادامه داد: احداث نمایشگاه های دائم صنایع دستی در سطح استان کرمانشاه را اتفاق بسیار خوبی برای توسعه بازار فروش صنایع دستی استان خواهد بود که پس از بهره برداری می تواند تحول آفرین باشد.

معاون سرمایه گذاری استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: امسال تعهد این اداره کل در برنامه توسعه استان بهره برداری از 20 اقامتگاه بوم گردی بوده است که ما تا پایان سال این عدد را به 50 مورد خواهیم رساند که کار بسیار بزرگی خواهد بود.

او همچنین تاکید نمود: در حوزه مشاغل خانگی پرونده های بسیار زیادی داریم که در صورت تخصیص اعتبارات به ویژه در حوزه صنایع دستی استان کرمانشاه می تواند اشتغال زایی زیادی به دنبال داشته باشد.

رشنو در پایان گفت: از نیمه دوم سال که سامانه شکل گرفته است تا کنون 84 مورد موافقت اصولی برای طرح های گردشگری استان کرمانشاه صادر شده است که 22 مورد آن منجر به صدور موافقت ایجاد شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2032

به "بهره برداری از 42 پروژه گردشگری و صدور 84 موافقت اصولی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 42 پروژه گردشگری و صدور 84 موافقت اصولی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید