بنا: بعضی مواقع هدف از انتقاد سازندگی نیست؛ به فحش ها عادت نموده ام، نوروزی بیشتر کارهای مدیریتی دوست دارد

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به فحش هایی که گاهی در اینستاگرام به من داده می گردد، عادت نموده ام.

بنا: بعضی مواقع هدف از انتقاد سازندگی نیست؛ به فحش ها عادت نموده ام، نوروزی بیشتر کارهای مدیریتی دوست دارد

محمد بنا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با ابراز رضایت از برگزاری جام بین المللی تختی در شیراز گفت: به واقع بعد از 15-16 سال شاهد برگزاری اولین انتخابی به معنای واقعی در کشتی فرنگی بودیم و تقریبا همه نفرات هم به استثنای آن 4 نفری که به خاطر کسب مدال جهانی و سهمیه معاف شده بودند، در مسابقات حضور داشتند. در تمام مدت این دو روزی که مسابقه برگزار گردید حتی یک لحظه هم من از روی تشک چشم برنداشتم. چپ و راست مسابقه برگزار گردید و همه را به دقت زیر نظر داشتم. سال جاری از آن سال هایی بود که همه در سالن حضور داشتند و مسابقات را زیر نظر گرفتند.

وی در خصوص اینکه همواره در خصوص محمد بنا گفته می گردد اعتقادی به مسابقه انتخابی رودررو و مستقیم ندارد، اعلام نمود: به خدا قسم که از این حرف ها ناراحت نمی شوم. خوب است که نقد وجود داشته باشد. به فحش هایی هم که گاهی در این پیج های اینستاگرامی به من داده می گردد، عادت نموده ام. یک وقتی هدف از انتقاد سازندگی نیست و این یک مقدار آدم را دلگیر می نماید، اما مگر می گردد که انتقاد نباشد؟ ورزش همین است، همواره در آن اختلاف سلیقه وجود دارد. هر کسی هم حق دارد که تفکر خاص خودش را داشته باشد.

بنا در خصوص دیدارش با امید نوروزی در شیراز و اینکه آیا از ظرفیت او و دیگر قهرمانان در کادر فنی استفاده خواهد شد؟ توضیح داد: با شخصیتی که از امید نوروزی می شناسم، او بیشتر دوست دارد کار مدیریتی انجام دهد. ما قاسم رضایی را هم داریم. امید و قاسم شأن و شخصیت شان معین است و ما هر جایی نمی توانیم از آنها استفاده کنیم، باید جایی باشد که در شأن قهرمان المپیک باشد. اسم های آنها بزرگ است و باید با احتیاط در خصوصشان عمل کرد. امید نوروزی عزیز ماست، سال ها در کشتی زحمت کشیده و این قهرمانان باید در بدنه ورزش باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به حسن رنگرز نیز گفت: به هرحال ما باید ببینیم که قهرمانان و بزرگان مان بیشتر در چه زمینه ای مستعد هستند، یکی در زمینه مدیریتی و یکی فنی. حسن رنگرز فرد قابلی است، در کار مدیریتی در بالاترین سطح قرار گرفته است، البته او در کار فنی هم نشان داد بی نظیر است، اما حالا در کار مدیریتی نشان داده که می تواند از حق کشتی فرنگی دفاع کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که بعضی معتقدند رقابت های کشتی فرنگی جام تختی با اشتباهات داوری زیادی همراه بود، تاکید نمود: مسئله اصلا مشکل داوری نیست، اشتباه که همواره وجود دارد. مسئله خود مربیان هستند که البته این هم برمی گشت به حساسیت مسابقه انتخابی. ما بعد از سال ها یک انتخابی حساس و فشرده داشتیم، سال المپیک هم بود، مربیان دوست داشتند کشتی گیرشان برنده گردد و کشتی گیر هم همین را می خواست. ابزار مربی برای اعتراض به داوری هم چلنج است، اما دیدیم خیلی از چلنج ها اصلا اصولی نبود. یک سری مربیان هم زوم نموده بودند روی استفاده از پا، این چیزها طبیعی است.

بنا در خصوص تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: امکان استفاده از 4 کشتی گیری که از شرکت در رقابت های جام تختی معاف شده بودند، در تیم اعزامی به هندوستان ضعیف است. آنها کمترین شانس را دارند و بیشتر نظرمان این است که تیم آسیایی از بین نفرات برتر جام تختی انتخاب گردد. به هرحال در این مدت اردویی نداشتیم و باید همه به اردو بیایند و شرایط نفرات را ببینیم. مهم این است که به آمادگی مطلوب برسیم. در ادامه هم تورنمنت لهستان را داریم که شرایط نفرات آنجا مورد آنالیز قرار می گیرد.

نایب قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان همچنین در خصوص انتقاداتی که از او بابت عدم اعزام تیم به مسابقات رنکینگ ایتالیا صورت گرفت، اعلام نمود: ما مسابقات قهرمانی آسیا و لهستان که رنکینگی است، را هم در پیش داریم. سال گذشته هم به مسابقات رنکینگ نرفتیم و همه ایراد گرفتند، اما تیم جوانی که به نورسلطان بردیم 7 پله در رده بندی صعود کرد. ما مثل روسیه ای که قهرمان جهان شد، سه سهمیه المپیک گرفتیم. اصلا من علیرضا نجاتی را به مسابقه رنکینگ ببرم و بعد در المپیک یا قهرمانی جهان تا مرحله نیمه نهایی به کشتی گیران شاخص نخورد، اما وقتی که به جمع 4 نفر آمد که بالاخره باید با اینها کشتی بگیرد و ببرد تا به مدال برسد. حکایت کشتی آزاد با ما فرق داشت. کشتی گیری که وزن کم می نماید را که نمی گردد به مسابقه رنکینگ برد، دیدید که کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد هم رضا اطری را به ایتالیا نبرد. چون او هم مثل علیرضا نجاتی که سال گذشته نخواستیم او را به مسابقه رنکنیگ ببریم، وزن کم می نماید.

بنا تاکید نمود: ما در سال المپیک هستیم. 16 نفر از بهترین های جهان سهمیه می گیرند، قرعه استراحتی هم وجود ندارد. جهانی نیست که بگوییم پنجم هم شویم امتیازش به دردمان می خورد. در المپیک کسب مدال مهم است و مدال رتبه تیم ها را معین می نماید. همه این 16 نفری هم که به المپیک می آیند مدال می خواهند و در این راه باید از سد بهترین کشتی گیران جهان بگذرند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2273

به "بنا: بعضی مواقع هدف از انتقاد سازندگی نیست؛ به فحش ها عادت نموده ام، نوروزی بیشتر کارهای مدیریتی دوست دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: بعضی مواقع هدف از انتقاد سازندگی نیست؛ به فحش ها عادت نموده ام، نوروزی بیشتر کارهای مدیریتی دوست دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید