برگزاری مسابقه نقاشی سفر بچگانه در غرفه تهران

به گزارش انوار بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت : هم زمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری مسابقه نقاشی سفر بچگانه در غرفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران واقع در سالن 41 برگزار می گردد.

برگزاری مسابقه نقاشی سفر بچگانه در غرفه تهران

از سفر با سفر به سریلانکا در بهار به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان 23 بهمن ماه 98 با بیان اینکه، توسعه پایدار کشور در گروه ایجاد علاقه در نسل آینده نسبت به تاریخ و فرهنگ و داشته های طبیعی کشور است اضافه نمود: اگر امروز افق گردشگری کشور را ترسیم می کنیم باید سهم بچه ها را به عنوان آینده سازان این سرزمین به درستی در حوزه های مختلف سفر تعریف کنیم.

او اظهار کرد: وقتی به دنبال ترویج گردشگری خانواده هستیم باید برای تمام گروه های سنی شامل کودک، نوجوان و سالمندان جذابیت سفر را به درستی فراهم کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی تهران با بیان اینکه در مسابقه نقاشی سفر بچگانه ضمن جذابیت بخشیدن به نمایشگاه برای حضور بچه ها کوشش می کنیم تا با احترام به سلیقه بچه ها بخش های جذاب سفر از نگاه بچه ها را شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم، اضافه نمود: فنون مهارت های ارتباطی با بچه ها از نیازهای اساسی است که فعالان گردشگری به ویژه راهنمایان موزه و اماکن تاریخی باید به آن تسلط کافی داشته باشند. بر همین اساس آموزش شاغلین در بخش های گردشگری استان در افزایش مهارت های ارتباطی با بچه ها از الویت های کاری این اداره کل است.

او اعلام نمود: در انتها نمایشگاه به نقاشی های برتر جوایز نفیسی نیز اعطا خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1888

به "برگزاری مسابقه نقاشی سفر بچگانه در غرفه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه نقاشی سفر بچگانه در غرفه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید