برگزاری جشن بزرگ معلولان منطقه13 در مجتمع کوثر

به گزارش انوار بلاگ، جشن بزرگ گرامیداشت هفته معلولان با شرکت بیش از 250 معلول و جمعی از بچه ها مدرسه استثنائی توحید همراه با ویژه برنامه های متنوع در آمفی تئاتر مجتمع کوثر منطقه13 برگزار گردید.

برگزاری جشن بزرگ معلولان منطقه13 در مجتمع کوثر

به گزارش خبرنگاران، اجرای موسیقی سنتی و برنامه با استفاده از توانایی و ظرفیت معلولان، سخنرانی مسئولان حاضر در مراسم به همراه مترجم ویژه ناشنوایان، پذیرایی، تجلیل از معلولان نمونه از برنامه های متنوع این جشن بوده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه13 دراین باره گفت: همه باید در فراهم سازی شرایط زندگی بهتر برای این گروه خاص جامعه کوشش کنیم و این موضوع نیازمند همت جمعی و همراهی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر است.

مسعود حیدری نکو ادامه داد: معاونت اجتماعی با کانون های افراد دارای معلولیت در ارتباط بوده و اخیرا با پررنگ ترشدن این ارتباط مقرر شد، نمایندگان افراد کم توان برای شناسایی و اعلام فضاهای شهری به منظور مناسب سازی برای تردد راحت تر این گروه، با شهردار تهران ملاقات داشته باشند.

جشن بزرگ هفته معلول، با حضور مهدی امیری، مدیرکل اداره آموزش های شهروندی، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 16463

به "برگزاری جشن بزرگ معلولان منطقه13 در مجتمع کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن بزرگ معلولان منطقه13 در مجتمع کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید