برپایی غرفه های عرضه میوه شب عید در اراک

به گزارش انوار بلاگ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از برپایی 30 غرفه عرضه میوه شب عید در اراک و همچنین استقرار این غرفه ها در سایر شهرستان های استان خبر داد.

برپایی غرفه های عرضه میوه شب عید در اراک

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، جواد حسنی دوشنبه نوزدهم اسفند در حاشیه نشست کارگاه توسعه صادرات غیرنفتی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: در این جلسه موضوع نظارت بر توزیع مواد ضدعفونی کننده، عرضه کالاهای اساسی و چگونگی نحوه نظارت آن و بحث عرضه میوه شب عید در استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ارتباط با عرضه میوه شب عید مقرر شد؛ غرفه هایی با همکاری صنوف اتحادیه میوه و تره بار و اتحادیه تعاون روستایی برپا شود و اطلاع رسانی لازم از طریق صدا و سیما و چاپ بنر در مورد قیمت آن به هم استانی ها انجام شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در ارتباط با توزیع کالاهای اساسی گفت: بر اساس دستور ستاد تنظیم بازار استان برنج، روغن و گوشت طرح معیشتی از طریق اصناف و فروشگاه های بزرگ در حال عرضه است و امیدواریم با تصمیم های اندیشیده شده در این نشست در عرضه کالاهای اساسی، تأمین مرکبات و میوه شب عید، سرانجام سال با مسئله ای روبرو نشویم.

حسنی اظهار داشت: در شهر اراک 30 غرفه عرضه میوه برپا می شود و در شهرستان ها بنا به تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار شهرستان نحوه استقرار غرفه ها مشخص می شود.

وی افزود: صنوف میوه و تره بار به کمک غرفه ها می آیند، سعی بر این است که از تجمعات جلوگیری شود و تمامی نکات بهداشتی در توزیع و تأمین میوه رعایت می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: زمان توزیع میوه شب عید در استان تا روز چهارشنبه 21 اسفند مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

حسنی اظهار کرد: مواد ضدعفونی کننده و الکل در واحدهای بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشکی، داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ در حال عرضه می باشد و کمبودی در این حوزه وجود ندارد و تأمین ماسک نیز در اختیار وزارت بهداشت است و ستاد تنظیم بازار استان نمی تواند به این حوزه ورود پیدا کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3088

به "برپایی غرفه های عرضه میوه شب عید در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی غرفه های عرضه میوه شب عید در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید