خبرنگاران توزیع کالای اساسی یارانه ای در چابهار آغاز شد

به گزارش انوار بلاگ، چابهار- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: توزیع کالاهای اساسی شامل شکر،گوشت قرمز و مرغ منجمد، برنج و روغن یارانه ای به منظور تنظیم بازار در این ایام در نقاط مختلف چابهار آغاز شده است.

خبرنگاران توزیع کالای اساسی یارانه ای در چابهار آغاز شد

حمیدرضا شایان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در چابهار وجود ندارد و کالاهای اساسی، اعم از گوشت قرمز و مرغ منجمد برنج و شکر طرح تنظیم بازار و روغن مورد نیاز شهرستان های چابهار و دشتیاری توسط مباشران و سایر فروشگاه های منتخب در حال توزیع است.

وی بیان نمود: فروشگاه اتکا، افق کوروش، رفاه، شهفرایندان و تعدادی از فروشگاه های روستایی در نوبندیان و پلان خرید و توزیع کالای اساسی را انجام داده اند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر فرایند توزیع کالاها توسط بازرسان این اداره انجام می شود گفت: مباشر تامین و توزیع میوه شب عید، نیز معین شده و طی 2 روز آینده توزیع میوه شب عید در این شهرستان آغاز خواهد شد.

وی بیان نمود: از شهفرایندان چابهاری درخواست می شود هر گونه تخلف صنفی را از طریق تلفن گویای 124 اعلام کنند.

شایان ادامه داد: برای اطلاع بهتر مردم لیست تعدادی از فروشگاه های عرضه کننده کالای اساسی در ایام نوروز چابهار اعلام می شود و بر این اساس شکر تنظیم بازار در واحد صنفی دانشمند واقع در خیابان حافظ، واحد صنفی آقای لال بخش رئیسی واقع در خیابان حافظ بعد از نانوایی سیاسر، واحد صنفی آقای دهقان بلوار امام خمینی (ره) جنب نانوایی عرفان، فروشگاه شهفرایندان بلوار شهید ریگی، فروشگاه افق کوروش بلوار توحید، فروشگاه بویا در خیابان آزادگان، فروشگاه آریا در بلوار قدس نبش قدس23، روستای تیس در فروشگاه ملازهی و روستای نوبندیان و فروشگاه دانیال جنب پل هوایی در حال توزیع است.

وی گفت: گوشت منجمد قرمز نیز در فروشگاه کاکل زری واقع در خیابان خیام و برنج تنظیم بازار هندی1121 در فروشگاه رفاه واقع در خیابان امام خمینی (ره) وفروشگاه دانشمند واقع در خیابان آزادگان در حال توزیع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3358

به "خبرنگاران توزیع کالای اساسی یارانه ای در چابهار آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع کالای اساسی یارانه ای در چابهار آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید