با فیلترهای جستجوی خبرنگاران، به هدف بزن!

به گزارش انوار بلاگ، اگر در خبرنگاران در پی کالایی می شد و می خواهید راحت و سریع به آنچه دوست دارید برسید، این مطلب را حتماً بخوانید. در این مقاله با فیلترهای جستجو در آگهی های خبرنگاران آشنا خواهید شد. با یاری این فیلترها، آسان تر از همواره به چیزی که می خواهید برسید و بهینه تر از قبل می توانید از خبرنگاران بهره ببرید.

با فیلترهای جستجوی خبرنگاران، به هدف بزن!

فیلتر جستجو چیست؟

فیلتر یعنی صافی! فیلترهای جستجو به شما یاری می نمایند با مشخص یک سری مشخصات، آنچه را که می خواهید راحت تر پیدا کنید. فرض کنیم شما دنبال موبایل خاصی با مشخصات خاصی هستید. شاید جستجوی کلی این کالا خیلی وقت گیر باشد. با فیلترهای جستجو، شما آگهی های خبرنگاران را صافی می زنید و فقط آنچه را که می خواهید، می بینید.

جستجو در خبرنگاران و فیلترهای اساسی

وقتی اپلیکیشن خبرنگاران را باز می کنید، همان بالا، جایی برای جستجو می بینید. وقتی چیزی را جستجو کنید، تمام آگهی های مرتبط با مورد جستجویتان به شما نمایش داده می گردد.

مثلاً اگر شما موبایل را در خبرنگاران جستجو کنید، بعد از جستجوی شما، تمام آگهی های دارای کلیدواژهٔ موبایل به شما نمایش داده می گردد، چه موبایل های نو، چه موبایل های دست دوم، چه آگهی های تعویض انگشتر با موبایل!

بعد از جستجوی هر کالا خبرنگاران در صفحه ٔ اول خبرنگاران، چند فیلتر اساسی را می توانید فعال کنید، مثل محل، قیمت و شرایط آگهی.

  • فیلتر محل در شهرهای بزرگ فعال است و بر اساس آن می توانید انتخاب کنید که کالای مورد نظرتان کجای شهر باشد.
  • با فیلتر قیمت، بر اساس بودجه یتان، بازهٔ قیمت را مشخص کنید.
  • با یاری فیلتر شرایط آگهی هم می توانید انتخاب کنید که فقط آگهی های عکس دار یا فوری را ببینید.

فیلترهای تخصصی خبرنگاران برای جستجوی بهینه تر

به همان مثال موبایل برگردیم. وقتی شما یک کالای خاص مثل موبایل را در اپلیکیشن خبرنگاران جستجو کنید، خبرنگاران به شما جستجوی موبایل را در زیردستهٔ موبایل پیشنهاد می دهد. وقتی شما روی این پیشنهاد بزنید، خبرنگاران شما را به زیردستهٔ موبایل می برد.

در زیردستهٔ موبایل یک سری فیلتر دیگر هم به شما نمایش داده می گردد که به شما یاری می نمایند خیلی راحت تر موبایل مورد نظرتان را پیدا کنید.

فیلترهای زیردستهٔ موبایل از این قرار است:

  • برند و مدل
  • اصالت برند
  • تعداد سیم کارت
  • حافظهٔ داخلی
  • اندازه رم
  • رنگ

با فیلترهای نو خبرنگاران، سریع تر پیدا می کنید!

اگر دوست دارید جستجوی باکیفیتی در خبرنگاران داشته باشید و دقیقاً به همان چیزی که به دنبالش هستید، برسید، کالای مورد نظر خود را در زیردسته ٔ مناسب و با یاری فیلترهای خبرنگاران جستجو کنید. استفاده از این فیلترها به شما یاری می نماید که در کمترین زمان و راحت تر از همواره به کالای مورد نظرتان دست پیدا کنید.

آگهی های انواع محصولات را در خبرنگاران ببینید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 15610

به "با فیلترهای جستجوی خبرنگاران، به هدف بزن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با فیلترهای جستجوی خبرنگاران، به هدف بزن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید