بازی It Takes Two بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

به گزارش انوار بلاگ، بازی ویدیویی It Takes Two که پس از عرضه با تحسین های فراوانی رو به رو شد، با آمار فروش خوبش نشان داده که همچنان بازی های خلاقانه کوچک تر در مقابل بازی های بلاک باستر و پرخرج هم شانس موفقیت زیادی می توانند داشته باشند. استودیو Hazelight به تازگی از آمار فروش جدیدترین ساخته خود پرده برداری نموده است؛ آماری که نشان از عملکرد خوب این بازی دارد.

بازی It Takes Two بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

استودیو Hazelight اعلام نموده است که بازی ماجرایی دونفره It Takes Two تا به امروز پیروز شده بیش از یک میلیون نسخه فروش کند. این استودیو در صفحه رسمی توییتر خود در واکنش به این اتفاق اعلام نموده است: اکنون متوجه شده ایم که بازی It Takes Two بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است و فروش آن همچنان به شکل قدرتمندی ادامه دارد. از همه شما به خاطر عشقی که به بازی ما نشان دادید، سپاسگزاریم. این برای ما به اندازه یک جهان ارزش دارد.

کارگردان بازی یعنی جوزف فارِس (Josef Fares) هم در صفحه توییتر خود به این اتفاق واکنش نشان داده و خوشحالی خود را به این شکل اعلام نموده است. او درباره این پیروزیت و همچنین شرایط بازی های کوآپ می گوید: این نشان می دهد که قطعا بازیکنانی وجود دارند که می خواهند بازی هایی را انجام دهند که تنها به صورت دونفره و با همکاری هم قابل انجام هستند. از همه شما سپاسگزارم و امیدوارم بازی های بیشتری را از این دسته از بازی ها ببینیم.

نکته جالب اینجاست که اگر یک نفر این بازی را خریداری کند، می تواند آن اثر را حتی به صورت آنلاین با یک فرد دیگری که بازی را خریداری ننموده، تجربه کند. این یعنی تعداد افرادی که به تجربه ساخته جدید این استودیو نشسته اند، به احتمال زیاد بیش از رقمی است که اکنون اعلام شده است. هرچند، فروش یک میلیون نسخه ای در این فاصله کوتاه خود به تنهایی برای توسعه دهندگان بازی بسیار ارزشمند است.

جوزف فارس و استودیو Hazelight در گذشته هم با بازی A Way Out نشان داده بودند که علاقه خاصی به خلق بازی های منحصر به فرد دونفره دارند. حتی بازی اول این کارگردان که البته به صورت تک نفره راهنمایی می شد، ماجرای دو برادر را روایت می کرد که شما باید هم زمان کنترل آن دو برادر را در اختیار می گرفتید. با توجه به علاقه و تجربه این استودیو در خلق بازی های دونفره، به نظر می رسد که بازی It Takes Two توانسته جاه طلبانه ترین و بهترین کوشش آن ها تا به این لحظه باشد.

علاوه بر فروش خوب بازی که نشان از استقبال هواداران دارد، منتقدان هم از بازی It Takes Two استقبال بسیار خوبی را به عمل آوردند و تا به اکنون این بازی در سال 2021 میلادی یکی از بالاترین نمره ها دریافتی در متاکریتیک و اپن کریتیک را به نام خود ثبت نموده است.

منبع: PCGamesN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9648

به "بازی It Takes Two بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی It Takes Two بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید