از گوشی های تازه سری P Huawei با حضور اهالی رسانه رونمایی شد

به گزارش انوار بلاگ، هوآوی، عصر یکشنبه 29 اردیبهشت ماه طی رویدادی در هتل استقلال تهران از گوشی های هوشمند تازه سری P خود رونمایی کرد.

از گوشی های تازه سری P Huawei با حضور اهالی رسانه رونمایی شد

در این رویداد که با حضور اهالی رسانه، شرکای تجاری و فعالان شبکه های اجتماعی برگزار گردید، دو گوشی Pro Huawei P30 وHuawei P30 lite معرفی شدند.

بابک فیاض، قائم مقام هوآوی صحبت خود را با اشاره به چگونگی عرضه محصولات خلاقانه و رقابتی به وسیله هوآوی شروع کرد و در ادامه تمرکز بر بخش تحقیق و توسعه (R&D) و زنجیره تامین را اصلی ترین عامل این موضوع دانست. به گفته او به طور خاص محصول Huawei P30 Pro حاصل تکنولوژی های نوآورانه ای مانند پردازنده Kirin980، هوش مصنوعی، رابط کاربری اختصاصی هوآوی نسخه 9.1، دوربین فوق العاده و سایر پلت فرم ها است.Huawei P30 Pro و Mate X برنده 31 جایزه بین المللی در بالاترین سطح شده اند. بابک فیاض در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره نمود که هوآوی پیروز به فروش بیش از 206 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 و تعداد 100 میلیون محصولات مختلف مثل تبلت، لپ تاپ، ساعت، PC شده است. قائم مقام هوآوی آینده صنعت گوشی های هوشمند را بر پایه هوش مصنوعی دانست و به این موضوع اشاره نمود که استراتژی هوآوی برای آینده خانه های هوشمند از سه لایه متشکل از گوشی، 8 گجت هوآوی و سایر تجهیزات ساخت شرکت های دیگری است که به دو لایه اول متصل می شوند، پایه ریزی شده است.

در ادامه مراسم محمدامین ناهید مدیر مارکتینگ هوآوی، دو محصول تازه هوآوی را برای اهالی رسانه معرفی کرد. وی با تاکید بر ویژگی های قابل توجه Huawei P30 Lite نظیر طراحی زیبا و دوربین سه گانه اصلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قدرتمند، به عنوان اصلی ترین شاخصه های این گوشی گفت: سری گوشی های HUAWEI P از زمان معرفی در حوزه عکاسی با موبایل پیشتاز بودند، گوشی های Huawei P30 نیز از همین قاعده پیروی می نمایند و این توانایی را دارند تا مرزهای عکاسی با موبایل را جا به جا نمایند. HUAWEI P30 Pr با تکیه بر نوآوری هایی مانندHUAWEI SuperSpectrum Sensor و SuperZoom Lens توانسته به کاربر شکل تازه ای از استفاده با دوربین موبایل را ارائه کند که نه تنها تجربه عکاسی با موبایل را ارتقا داده است، بلکه فیلم برداری با موبایل را هم به سطح تازهی می رساند، بنابراین دور از فکر نیست که بگوییم سری گوشی های HUAWEI P30 می خواهد انتظارات کاربران از عکاسی با موبایل را به سطحی متفاوت ارتقا دهد.

این گوشی هوشمند با وجود قابلیت های مجذوب کننده و به روز ذکر شده، با قیمتی مناسب و رقابتی که نتیجه واردات این کالا با ارز سامانه نیما است به زودی در بازار عرضه خواهد شد. انتظار می رود این محصولات با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو گردد. پیش فروش این کالا از بامداد 1 خرداد ماه در کلیه فروشگاه های اختصاصی هوآوی در سراسر کشور شروع خواهد شد. بعلاوه صفحه اختصاصی هوآوی در سایت دیجی کالا با این لینک در دسترس است:

https://www.digikala.com/landings/huawei

Huawei P30 Lite

هوآوی نسخه ساده تری از سری گوشی های P30 خود را با عنوان HUAWEI P30 Lite برای خاورمیانه و شمال آفریقا معرفی نموده است. این گوشی هوشمند به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از نوع 3D Selfie Superstar مجهز شده و از فناوری AI Beautification استفاده می نماید تا زیبایی و مجذوب کنندهیت عکس های سلفی کاربران را به حداکثر برساند. پشت این گوشی شاهد یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که پشتیبانی هوش مصنوعی را دارد. این مجموعه از یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با لنز واید f/1.8، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های اولترا واید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

این گوشی هوشمند از رابط کاربری EMUI 9.0.1 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد تا تجربه کاربری بی نقصی ارائه کند. بعلاوه قطر نمایشگر این گوشی 6.15 اینچ است و نسبت نمایشگر به بدنه آن به عدد قابل توجه 84.1 درصد می رسد. ارتقای سطح طراحی در گوشی HUAWEI P30 Lite ادامه پیدا نموده است. قسمت بیرونی بدنه این گوشی از جنس شیشه با خمیدگی سه بعدی حس مدرنی را برای کاربر ایجاد می نماید.

این طراحی در کنار نوآوری های مهم هوآوی می تواند تجربه ای فوق العاده در اختیار کاربر بگذارد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 16912

به "از گوشی های تازه سری P Huawei با حضور اهالی رسانه رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گوشی های تازه سری P Huawei با حضور اهالی رسانه رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید