بازیافت پسماند های ساختمانی تا سرانجام سال به روزی 15 هزار تن می رسد

به گزارش انوار بلاگ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به بهره برداری از سومین کارخانه بازیافت پسماند های ساختمانی و عمرانی گفت: در حال حاضر روزانه 7 هزار تن پسماند بازیافت می گردد که در آینده نزدیک به 15 هزار تن خواهد رسید.

بازیافت پسماند های ساختمانی تا سرانجام سال به روزی 15 هزار تن می رسد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صدرالدین علیپور در مراسم افتتاح همزمان سه پروژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران (مرکز کنترل و نظارت تصویری مدیریت پسماند، بهره برداری از 5 دستگاه خودرو دریافت پسماند های خشک RVM و شروع عملیات احداث سومین کارخانه بازیافت پسماند های ساختمانی و عمرانی) گفت: برنامه هایی در راستای 6 محور طرح کاپ در نظر گرفته شده است که گام های اجرایی برای 3 کار عظیم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از مرکز کنترل و نظارت تصویری مدیریت پسماند اعلام نمود: از این پس به صورت آنلاین تمام فرایند حمل زباله و جابه جایی آن توسط این مرکز انجام خواهد گرفت و تمام خودرو های حمل زباله مجهز به سیستم جی پی اس شده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران همچنین به میزان پسماند های ساختمانی و عمرانی در پایتخت گفت: روزانه 22 هزار تن پسماند ساختمانی و عمرانی به آبعلی ارسال می گردد که هم اکنون 7 هزار تن آن بازیافت می گردد که با بهره برداری از سومین کارخانه پسماند های ساختمانی و عمرانی این میزان به 11 هزار تن در روز خواهد رسید که بنا داریم تا خاتمه سال این میزان را به 15 هزار تن در روز برسانیم.

علیپور همچنین به بهره برداری از دستگاه های خوددریافت پسماند های خشک در پایتخت اشاره نمود و گفت: این محصولات توسط شرکت های داخلی انجام می گردد و در مقایسه با تولیدات خارجی هزینه آن یک سوم است که به زودی تعداد این دستگاه ها در اماکن مختلف افزوده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5403

به "بازیافت پسماند های ساختمانی تا سرانجام سال به روزی 15 هزار تن می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیافت پسماند های ساختمانی تا سرانجام سال به روزی 15 هزار تن می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید