افزایش مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 217 نفر

به گزارش انوار بلاگ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 217 نفر رسید.

افزایش مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 217 نفر

به گزارش از، پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه 7 مورد جدید مبتلا به کرونا در بیست و دومین روز از فروردین ماه در استان شناسایی شد گفت: از این تعداد شش نفر در شهرستان بویراحمد، یک نفر در شهرستان چرام است.

پرویز یزدانپناه افزود: از 217 بیمار مبتلا به کرونای استان 79 نفر بهبود یافته و هشت بیمار متاسفانه جان خود را از دست دادند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بیمار بد حال کرونایی در حال حاضر در استان وجود ندارد گفت: از 217 مورد بیمار کرونایی 9 مورد در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری و مابقی در خانه قرنطینه هستند و دارو دریافت می کنند.

او افرود: 3 مورد بیمار مشکوک به کرونا در آی سی یو بیمارستان شهید جلیل بستری است که هنوز نتیجه آزمایش آن ها تعیین نشده است.

دکتر یزدانپناه افزود: کادر بهداشت و درمان استان با تلاش و از خودگذشتگی تمام در حال فعالیت هستند و با همین روحیه تا ریشه کن کردن بیماری در صحنه حضور خواهند داشت.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهم ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، افزود: مردم حتی الامکان در شهر تردد نکنند، در خانه بمانند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر یزدانپناه در خاتمه گفت: از عموم مردم خواهشمندیم برای آگاهی از شرایط سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه 4030 تماس بگیرند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3878

به "افزایش مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 217 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 217 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید