استقلال با پلنگ جویبار در لیگ کشتی

به گزارش انوار بلاگ، باشگاه استقلال میخواهد در لیگ برتر کشتی آزاد در سال 99 تیمداری کند.

استقلال با پلنگ جویبار در لیگ کشتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، در حالی که این روزها فدراسیون کشتی در کوشش است تا بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند، رایزنی ها برای حضور تیم های قدرتمند در این رقابت ها نیز ادامه دارد.

به همین دلیل بعد از مذاکرات انجام شده میان مسئولان سازمان لیگ کشتی و باشگاه استقلال، احمد سعادتمند برای تیمداری در لیگ برتر کشتی آزاد به فدراسیون کشتی پاسخ مثبت داده است.

استقلال که پیش از این گفته می شد قرار است در رشته فوتسال تیمداری کند، حالا برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد اعلام آمادگی نموده و به زودی اقدامات لازم برای تیمداری را انجام خواهد داد.

گفته می گردد استقلالی ها با رضا یزدانی، قهرمان سابق کشتی آزاد دنیا مشهور به پلنگ جویبار مذاکراتی را برای قبول راهنمایی تیم خود انجام دادند و قصد دارند با استفاده از ظرفیت او، کشتی گیران مازندرانی را جذب نموده و وارد رقابت لیگ برتر کشتی آزاد شوند.

با حضور استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد، بدون شک خیلی از نگاه ها به سوی این رقابت ها جلب خواهد شد؛ اگرچه تا به امروز بیشتر کشتی گیران مطرح تیم ملی قرارداد خود را با تیم های دیگر از جمله بازار عظیم ایران، دریاچه ارومیه، دانشگاه آزاد و... امضا نموده اند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5526

به "استقلال با پلنگ جویبار در لیگ کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با پلنگ جویبار در لیگ کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید