ادامه سریال مسمومیت دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد، مسمومیت 280 دانش آموز

به گزارش انوار بلاگ، طی امروز 43 دانش آموز دختر دچار مسمومیت شده که 39 دانش آموز در سه مدرسه علوی، آرمیتاو الزهرا یاسوج و 4 دانش آموز در گچساران به وسیله فوریت های پزشکی به بیمارستان ارجاع داده شدند.

ادامه سریال مسمومیت دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد، مسمومیت 280 دانش آموز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ادامه مسمومیت دانش آموزان در این استان اطلاع داد.

دکتر محمود شهامت در گفت وگو با ایسنا، در مورد جزئیات این خبر گفت: امروز -سه شنبه 16 اسفند 1401- نیز وقوع مسمومیت در بعضی مدارس دخترانه در شهرهای یاسوج و گچساران گزارش شد.

وی اضافه کرد: طی امروز 43 دانش آموز دختر دچار مسمومیت شده که 39 دانش آموز در سه مدرسه علوی، آرمیتاو الزهرا یاسوج و 4 دانش آموز در گچساران به وسیله فوریت های پزشکی به بیمارستان ارجاع داده شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دانش آموزان بستری دیروز و پری روز، به استثنای 7 نفر از دانش آموزان از دانش آموزان دچار مسمومیت طی دیروز که دارای بیماری زمینه ای بودند، همه ترخیص شدند.

شهامت توضیح داد: طی سه روز اخیر 280 دانش آموز در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج، سی سخت، دهدشت، گچساران و لیکک دچار مسمومیت شدند که از این تعداد 26 نفر روز یکشنبه 14 اسفند در شهرهای یاسوج و سی سخت، 211 نفر طی دیروز دوشنبه در شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران و لیکک و امروز سه شنبه نیز 43 نفر دختر در مدارس شهرهای یاسوج و گچساران بودند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 17636

به "ادامه سریال مسمومیت دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد، مسمومیت 280 دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه سریال مسمومیت دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد، مسمومیت 280 دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید