آزمایش واکنش به توییت ها با ایموجی

به گزارش انوار بلاگ، ویژگی دیگری که در توییتر در مرحله آزمایش واقع شده است این است که وقتی کاربری توییتی با عبارات بی ادبانه یا آسیب رسان می نویسد پیش از انتشار از او بخواهد در ادبیات خود تجدیدنظر نمایند.

آزمایش واکنش به توییت ها با ایموجی

این تنها تغییری نیست که توییتر در شبکه خود اعمال خواهد نمود

توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که با استفاده از شکلک و ایموجی به هر توییت واکنش نشان داد و محل آن را زیر پست های کاربران قرار داده است. این ویژگی توسط جین منچون وانگ، محقق رسانه های اجتماعی رونمایی شد.

کاربران هم می توانند از گزینه های از پیش معین شده استفاده کنند و هم ایموجی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. گزینه های از پیش معین شده شامل شکلک گریان از خنده، شکلک 100، چهره ای مات و مبهوت، و شکلک دو دست بر هم نهاده شده [به نشانه احترام یا عبادت]است.

در تصویری که توسط وانگ منتشر شده است گزینه پاسخ دادن با یک فلیت (Fleet) هم دیده می گردد. فلیت های توییتر معادل استوری های اسنپ چت، اینستاگرام و فیس بوک است به این شکل که آن ها هم چندی بعد از آن که منتشر شوند ناپدید خواهند شد.

این ویژگی ها اکنون در کشور برزیل مورد آزمایش قرار گرفته اند.توییتر پیش از این نیز شکلک ها را برای واکنش نشان دادن در پیغام های مستقیم ارائه نموده بود. وانگ پیش از این نیز اعلام نموده بود که فرایند تایید هویت این شبکه اجتماعی نیز در حال بازگشایی است گرچه هنوز زمان ارائه آن برای عموم کاربران معین نیست.

این تنها تغییری نیست که توییتر در شبکه خود اعمال خواهد نمود. این شرکت هم چنین مشغول آزمایش قابلیتی است که از کاربران بخواهد قبل از به اشتراک گذاری یک مطلب اول آن را بخوانند.

ویژگی دیگری که در توییتر در مرحله آزمایش قرار گرفته است این است که وقتی کاربری توییتی با عبارات بی ادبانه یا آسیب رسان می نویسد پیش از انتشار از او بخواهد در ادبیات خود تجدیدنظر کنند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4910

به "آزمایش واکنش به توییت ها با ایموجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش واکنش به توییت ها با ایموجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید