10 مکان با انگیزه برای مسافرت

به گزارش انوار بلاگ، بیشتر افراد همواره دوست دارند سفرهایی را تجربه کنندکه مکانی جالب برای گردشگر باشد.

10 مکان با انگیزه برای مسافرت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

معبد طلایی-هند

این معبددرشهرستانی بنام امریتساردر مرز هند و پاکستان واقع شده است و مقدسترین معبد سیک ها می باشد.زائران این معبد در استخر آن ودر جهت عقربه های ساعت استحمام می کنند.

کوه کایلاش - تبت

قدرتمندترین رودخانه های آسیا ،گنگ و سند از این کوه سرچشمه می گیرند.اوج و بلندی تبت از کایلاش است و ادیان مختلف برای آن احترام بسیاری قایل هستند.زائران بودا و هندو و ....52 کیلومتر از این کوه را سرسختانه پیاده روی می کنندتا به محل عبادت برسند ودرآنجا سجده کنند.

روستای Medugorje -بوسنی و هرز گوین

در 28 ژوئن سال 1981 شش جوان روستایی این منطقه ادعا کردند ظهور مریم(باکره) مقدس از این مکان بوده است.این منطقه به عنوان مکان زیارتی می باشد.

کوه آتوس - یونان

این کوه به عنوان کوه مقدس جامعه ارتدوکس می باشد .تنها مردان بالای 18 سال می توانند به آنجا بروندو افراد غیر ارتدوکس باید از 6 ماه قبل اجازه ورود بگیرند

Shashemmene -اتیوپی

مردم اتیوپی بر این باورند که امپراتور اتیوپی از سلاسیم مسیحی آفریقایی است. این منطقه در 240 کیلومتری آدیس آبابا واقع شده است.

مشهد -ایران

نام این شهر برگرفته از محل شهادت است و امام هشتم شیعیان در این شهر به شهادت رسیدند.سالانه بیش از 15 میلیون شیعه به این مکان مقدس سفر می کنند واز حرم امام رضا زیارت می کنند.

کامینو سانتیاگو - اسپانیا

مقبره سنت جیمز در شهرستان اسپانیایی سانتیاگو واقع شده است واز زیارتگاه های مهم مسیحیان می باشد.واین مکان جز میراٍث جهانی یونسکو می باشد.

رود گنگ - هند

رود گنگ از قله های هیمالیا سرچشمه می گیرد و به خلیج بنگال میریزد.برای هندوها گنگ قدس الاقداس است.زائران زیادی برای استحمام در این رودمی آیند.

88 معبد مداری - ژاپن

88 معبد مداری شکل در جزیره شیکوکو واقع شده است.بودایان اعتقاد دارند که اگر می خواهید از شر نفسهای شیطانی خود راحت شوید به این معبد بروید.

قله آدم - سریلانکا

در ارتفاعات سریلانکا یک کوه است که برای تمام مذاهب مقدس است.وبرروی آن ردپای آدم است.آن ردپاها را به رد پای بودا ،شیوا و سنت توماس نسبت می دهند.

منبع: سفرگو
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1793

به "10 مکان با انگیزه برای مسافرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان با انگیزه برای مسافرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید