یک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!، عکس

به گزارش انوار بلاگ، شرکت بزرگ ماکت سازی آمالگام، در جدیدترین پروژه خود، به سراغ آستون مارتین DB5 ونتیج رفته است.

یک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!، عکس

امیرمسعود عابدین: مجموعه آمالگام یک مدل نو در مقیاس 1:8 از استون مارتین DB5 Vantage نمادین دارد.این شرکت با تکیه بر روابط طولانی مدت خود با استون مارتین برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در خصوص خودرو، مدل نسخه محدود را با جزئیات بسیار عالی ایجاد نموده است.

آمالگام DB5 ونتیج را در دو پیکربندی سفارشی و نسخه محدود ارائه می دهد. هر دو گران هستند و نسخه محدود 21,995 دلار (حدود یک میلیارد تومان) قیمت دارد.قیمت برای نسخه سفارشی به 28595 دلار می رسد.

این شرکت DB5های سفارشی را مطابق با مشخصات دقیق مالک خواهد ساخت.ساخت هر ماشین در مقیاس 1:8 بیش از 500 ساعت طول می کشد و طول آن بیش از 22 اینچ است.

این خودروها از هزاران قطعه، از جمله قطعات فلزی با ماشینکاری CNC ساخته و مونتاژ شده اند.آمالگام از طرح های CAD اصلی و اسکن های دیجیتالی ماشین اصلی برای بازسازی جزئیات در مقیاس استفاده کرد.استون مارتین در زمینه تصاویر آرشیو، نقشه ها، کدهای رنگ و مشخصات مواد به شرکت یاری کرد.

آمالگام DB5 Vantage را که دارای درهای بازشونده ، موتور و صندوق عقب است - در رنگ نقره ای با فضای داخلی کاملا مشکی، با استفاده از فیبر کربن، لاستیک و فلز در ساختار مدل، تکمیل می نماید.

استون DB5 را از سال 1963 تا 1965 ساخت. این خودرو دارای یک موتور 4.0 لیتری شش سیلندر مستقیم بود که 282 اسب بخار قدرت و 380 نیوتون متر گشتاور داشت، که خودروساز آن را با یک جعبه دنده سنکرومش پنج سرعته XF جفت کرد که قدرت را منحصراً به عقب منتقل می کرد.این خودرو می توانست در حدود هشت ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

بیشتر بخوانید:

ببینید | زیباترین فراری 60 سانتی متری!

نرخ های نجومی ماکت های خودرو | ماکت بوگاتی شیرون اسپرت چند؟

فیلم جیمز باند در سال 1964، گلدفینگر، این خودرو را به معروفیت رساند.این خودرو در فیلم های بعدی باند بازی خواهد نمود و استون یک خودروی 3.5 میلیون دلاری DB5 Goldfinger Continuation را در سال 2020 معرفی کرد.

علاوه بر 199 مدل محدود، آمالگام به صاحب خودروی واقعی این امکان را می دهد که نسخه ای از مشخصات خودروی خود را سفارش دهد. رابطه این شرکت با استون مارتین، که بیش از 15 سال پیش شروع شد، به آن امکان دسترسی به اطلاعات آرشیو شده و جزئیات مربوط به خودروی خاص را می دهد و به آمالگام اجازه می دهد تا تمام جزئیات را به طور صادقانه بازسازی کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 18917

به "یک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید