یکی از برترین خودروهای نمایشگاه تورنتو

به گزارش انوار بلاگ، استون مارتین تنها 175 دستگاه از این خودروها را می سازد که هر کدام حدود 3 میلیون دلار ارزش دارد.

یکی از برترین خودروهای نمایشگاه تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،استون مارتین چندی پیش یکی از این ابرخودروها را در همکاری با تولیدکننده مطرح نوشابه های انرژی زای ردبول معرفی کرد. معرفی قبلی این خودرو در مقرر اصلی شرکت استون مارتین صورت گرفت. اما این بار قرار است دنیایان این ابرخودرو را در یک نمایشگاه بزرگ در تورنتوی کانادا ببینند. نمایشگاهی که این بار با فاصله کم زیر سایه یکی از بزرگترین رویدادهای خودرویی دنیا در اروپا واقع شده است. با این وجود انتظار می رود این خودروی در ژنو نیز چشم ها را به خود خیره کند.

خودروی پرانرژی AM-RB 001 از گرانش و چسبندگی بسیار بالا برخوردار است که سرعت آن را در پیچ ها یا نقاط پرریسک کنترل خواهد نمود.

با خصوص اینکه اطلاعات زیادی در مورد این خودرو منتشر نشده، اما وجود یک موتور پرقدرت 12 سیلندری اولین گزینه ایست که به آن نسبت می دهند.

خودروی AM-RB 001 قطعا یکی از بهترین های نمایشگاه تورنتو است و از دیدگاه بسیاری از کارشناسان در میان نادرترین خودروهای این نمایشگاه قرار می گیرد.

استون مارتین تنها 175 دستگاه از این خودروها را می سازد که هر کدام حدود 3 میلیون دلار ارزش دارد. این خودرو فرزند جدید آدریان نیووی به عنوان یکی از برزرگترین طراحان فرمول یک است.

منبع:عصر ایران

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2179

به "یکی از برترین خودروهای نمایشگاه تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از برترین خودروهای نمایشگاه تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید