گزینه عجیب سرمربیگری بارسلونا؛ مردی که حیاط خانه اش را به کار در نیوکمپ ترجیح می داد

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی آرژانتینی در حالی به گزینه اصلی نیمکت بارسلونا تبدیل شده که پیش از این عنوان نموده هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد.

گزینه عجیب سرمربیگری بارسلونا؛ مردی که حیاط خانه اش را به کار در نیوکمپ ترجیح می داد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران بعد از شکست فاجعه بار بارسلونا برابر بایرن مونیخ سرنوشت نیمکت کاتالانها مهم ترین سوال طرفداران این تیم است. در حالی که از گزینه های مختلفی برای راهنمایی آبی وآناری ها نام برده می گردد اما گویا مدیران این باشگاه حالا قرار است کسی را روی نیمکت این تیم بنشانند که پیش از این صراحتا گفته بود هرگز راهنمایی بارسلونا را قبول نخواهد کرد.

مائوریسیو پوچتینو نزدیک ترین گزینه برای راهنمایی بارسلونا است. بعد از شکست شکست سنگین بارسلونا اعلام شده بود که سرمربی جدید این تیم روز دوشنبه معرفی خواهد شد و حالا مدیران باشگاه سرمربی آرژانتینی را به عنوان گزینه نهایی خود در نظر دارند. پوچتینو در زمستان هم یکی از گزینه های اصلی راهنمایی بارسلونا بود قبل از اینکه کیکه ستین با خوش شانسی این عنوان را از آن خود کند. با این حال باید دید واکنش طرفداران بارسلونا به این مصاحبه سرمربی آرژانتینی چه خواهد بود.

پیش از این در سال 2018 و در حالی که پوچتینو در تاتنهام شرایط خوبی داشت، در مصاحبه ای گفته بود: هرگز سرمربی بارسلونا یا آرسنال نخواهم شد چرا که سابقه حضور در اسپانیول و تاتنهام را داشته ام. من در نیول رشد نموده ام و به همین خاطر هرگز سرمربی روساریو سنترال نمی شوم. ترجیح می دهم که در حیاط خانه ام در آرژانتین کار کنم تا به بعضی باشگاه ها بروم.

ا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5235

به "گزینه عجیب سرمربیگری بارسلونا؛ مردی که حیاط خانه اش را به کار در نیوکمپ ترجیح می داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه عجیب سرمربیگری بارسلونا؛ مردی که حیاط خانه اش را به کار در نیوکمپ ترجیح می داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید