امری: اوزیل باید به تلاشش ادامه دهد، می خواهیم به بازیکنان جوان مان بازی بدهیم

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی تیم فوتبال آرسنال دلیل عدم استفاده از هافبک آلمانی اش را در بازی با استاندارد لیژ را تشریح کرد.

امری: اوزیل باید به تلاشش ادامه دهد، می خواهیم به بازیکنان جوان مان بازی بدهیم

به گزارش خبرنگاران، اونای امری که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ اروپا در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر صفر استاندار لیژ بلژیک را شکست داد و با 6 امتیاز صدرنشین گروه F این رقابت ها شد، پس از این بازی درباره استفاده از بازیکنان جوانش در این بازی گفت: آرسنال به طور تاریخی در قبال بازیکنان جوان مسئولیت دارد و پیش از این گفته بودم که با مدیران باشگاه صحبت خواهم کرد تا به بازیکنان جوان مان فرصت بازی دهیم. ما می خواهیم به بازیکنان جوان مان بازی بدهیم اما باید مطالباتی که از ما برای دستیابی به اهداف مان می شود را هم محقق کنیم. ما در فرایندی هستیم که می خواهیم هر چه سریع تر به اهدف مان برسیم، چون رسیدن به اهدافی که این فصل داریم خیلی مهم است.

وی افزود: اگر بازیکنان جوان مان هر بازی که فرصت بازی پیدا می کنند عملکردی مانند این بازی داشته باشند، شایستگی ادامه حضور در ترکیب تیم را دارند. به هر حال بازی هایی اینچنینی فرصت خوبی برای استفاده از آنها در چنین تورنمنتی است که پس از لیگ برتر مهمترین رقابت برای ما به شمار می رود. جوانان ما سزاوار حضور در بازی های بعدی و همراهی تیم در لحظات حساس در بالاترین سطح هستند. من فکر می کنم آنها به ما نزدیک هستند.

سرمربی اسپانیایی آرسنال همچنین در خصوص عدم حضور هافبک آلمانی در ترکیب 18 نفره آرسنال گفت: من برای هر دیدار بهترین بازیکنان را انتخاب می کنم که با بازی شان به ما کمک کنند. وقتی هم که تصمیم گرفته ام اوزیل در ترکیب تیم نباشد به این خاطر بوده که فکر کرده ام بازیکنان دیگر شایستگی بیشتری برای بودن در ترکیب تیم را داشته اند.

امری تأکید کرد: اوزیل باید به تلاشش ادامه دهد. روز جمعه تمرینی با بازیکنانی که فرصت بازی پیدا نکردند، داریم و روز یکشنبه هم بازی دیگری در پیش داریم و دوباره به همین شکل که کدام بازیکنان بیشتر شایسته بودن در ترکیب تیم هستند، تصمیم گیری خواهیم کرد. هدف ما پیروزی در بازی روز یکشنبه مقابل بورنموث است و می خواهیم روند رو به رشدمان را در هر بازی ادامه دهیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 431

به "امری: اوزیل باید به تلاشش ادامه دهد، می خواهیم به بازیکنان جوان مان بازی بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: اوزیل باید به تلاشش ادامه دهد، می خواهیم به بازیکنان جوان مان بازی بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید