گرین هتل تفلیس؛ اقامتی میان رده در منطقه معروف گرجستان، عکس

به گزارش انوار بلاگ، گرین هتل تفلیس هتلی سه ستاره و میان رده است که در یکی از منطقه ها تفلیس به نام آولاباری واقع شده است.

گرین هتل تفلیس؛ اقامتی میان رده در منطقه معروف گرجستان، عکس

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

منطقه آولاباری انتخاب عالی ای برای گردشگرانی است که بلیط هواپیما تفلیس خریده و می خواهند تجربه بیشتری از زندگی در گرجستان داشته، با نحوه زندگی مردم محلی و غذاهای سنتی این شهر آشنا شده و در کوچه پس کوچه های این شهر پیاده روی نمایند.

به جرات می توان گفت آولاباری جزو مناطقی دیدنی است که بازدید از آن را باید در برنامه سفر تفلیس خود بگنجانید و هتل گرین یکی از برترین گزینه های اقامتی این منطقه است.

هتل گرین تفلیس آولاباری علاوه بر این موقعیت خوب خود امکانات مناسبی را برای مهمانانش در نظر گرفته تا تجربه اقامت متفاوتی در آولاباری تفلیس داشته باشند.

امکانات اتاق های هتل گرین تفلیس

بعد بازدید از جاذبه های گردشگری مانند موزه های تفلیس و بافت تاریخی تفلیس قطعا به کمی استراحت احتیاج دارید تا کمی تجدید قوا کنید و هیچ چیز مانند اتاقی گرم و نرم نمی تواند آرامش را به شما هدیه دهد.

اتاق های مبله هتل گرین با فضای عظیم و امکانات خود آماده اند فضای استراحت مناسبی برای مهمانان ایجاد نموده اند. بعضی اتاق ها دارای تراسی رو به شهرند اما اگر می خواهید چشم انداز بهتری از شهر پیش چشم خود داشته باشید بهتر است در طبقات بالایی هتل اقامت داشته باشید.

تمامی اتاق های هتل Green Hotel Tbilisi Avlabari مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و میز هستند. امکانات آشپزخانه شامل کتری، یخچال و مینی بار است.

اتاق ها مجهز به حمام خصوصی با دوش هستند و برای رفاه بیشتر حوله تن پوش ها و دمپایی به همراه لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها قرار داده شده است. سیستم تهویه مطبوع، تلفن، خدمات بیدار باش، رخت آویز، خدمات روم سرویس و صندوق امانات از دیگر خدمات و امکانات موجود در اتاق های هتل گرین تفلیس هستند.

رستوران هتل

هتل گرین تفلیس با ارائه صبحانه رایگان و غذاهای متنوع رستوران خود توانسته به خوبی رضایت و محبت مهمانانش را که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما اتاقی در این هتل رزرو نموده اند را جلب کند. البته در کنار این رستوران، مهمانان می توانند سری هم به رستوران ها و کافی شاپ های اطراف هتل زده و از شکم گردی در تفلیس لذت ببرند.

حدود 18 رستوران اطراف هتل و در فاصله ای حدودا 300 متری از هتل قرار دارند که نزدیک ترین آن ها کافه پالرمو و کافه رستوران سامو هستند. البته اگر به مراکز خرید تفلیس هم سر زدید می توانید از فودکورت های این مراکز هم بهره ببرید.

امکانات و خدمات هتل

هتل گرین با انواع اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار کوشش نموده تا اتاقی برای هر ذائقه و سلیقه ای ایجاد کند. در کنار این اتاق ها، Green Hotel Tbilisi امکانات و خدمات مختلفی مانند صبحانه رایگان و کافه بار در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

اگر جزو مهمانانی هستید که با خرید بلیط هواپیما خارجی به تفلیس سفر نموده اند نگران حمل و نقل نباشید، هتل برای شما رفت و برگشت فرودگاهی در نظر گرفته است و برای مهمانانی که با خودروی شخصی سفر نموده اند پارکینگ رایگان ایجاد شده است.

دسترسی به اینترنت رایگان، خدمات لباسشویی و فعالیت های مخصوص بچه ها از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. اما برترین و ممتازترین نکته هتل در موقعیت جغرافیایی آن است.

حمام های سلطنتی تفلیس یکی از جالب ترین جاذبه های این شهر است و آن ها که صفر تا صد سفر تفلیس را بلدند می دانند که نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی تفلیس تا چه میزان می تواند در وقت و هزینه صرفه جویی کند و هتل گرین تفلیس از این نظر هم نمره خوبی را ازآن خود می نماید چون جاذبه های مانند تئاتر روستاولی در فاصله چند قدمی این هتل هستند.

فاصله هتل گرین تفلیس آولاباری تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا برج ساعت: 2 کیلومتر

فاصله تا تئاتر روستاولی: 3.1 کیلومتر

فاصله تا قلعه ناریکالا: 3.4 کیلومتر

فاصله تا زیپ لاین: 3.5 کیلومتر

فاصله تا آبشار باغ گیاه شناسی: 4.5 کیلومتر

فاصله تا دریاچه لاکپشت: 8.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10326

به "گرین هتل تفلیس؛ اقامتی میان رده در منطقه معروف گرجستان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرین هتل تفلیس؛ اقامتی میان رده در منطقه معروف گرجستان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید