کمیته فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی

به گزارش انوار بلاگ، تیم ملی فوتسال ایران که باید مردادماه سال جاری در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت کند به دنبال حریف تدارکاتی مناسب است.

کمیته فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران اردوی تدارکاتی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را در اوایل بهمن 98 استارت زد اما لغو بازی های قهرمانی آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا باعث شد تا اردوهای تیم ملی هم تعطیل گردد. در این مدت کمیته فوتسال رایزنی های زیادی کرد تا چند حریف تدارکاتی مناسب برای تیم ملی پیدا کند اما برگزاری رویدادهای مهم فوتسالی در قاره های مختلف عملاً دست فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال را برای پیدا کردن حریف مناسب بست.

از سوی دیگر آرژانتینی ها نیز که قرار بود فروردین ماه به ایران بیایند پیش از شیوع بیماری کرونا با پاسخ ندادن به نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور در ایران برای انجام بازی محبت آمیز عملاً این بازی را لغو کردند. حالا در شرایطی که اواسط مرداد ماه به عنوان زمان برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اعلام شده است، کمیته فوتسال با وجود تعطیلی بیشتر رقابت های ورزشی و تیم های فوتسال باید بار دیگر مذاکره با تیم ها برای پیدا کردن حریف تدارکاتی را شروع کند.

این در حالی است که تیم های فوتسال هیچ برنامه ای برای مسابقات پیش روی خود ندارند و تنها تیم های آسیایی هستند که باید مهیای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا باشند. به نظر می رسد کرونا نیز عامل مهمی باشد تا کمیته فوتسال در پیدا کردن حریف تدارکاتی درجه یک برای تیم ملی ناکام بماند و با وجود تعطیلی لیگ و زمان کافی برای آماده سازی تیم ملی، نبود حریف تدارکاتی مناسب پاشنه آشیل این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی 2020 آسیا را در ترکمنستان باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3889

به "کمیته فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید