کشف بیش از 400 جسد مشکوک به کرونا در بولیوی

به گزارش انوار بلاگ، مقامات کشور بولیوی از کشف بیش از 400 جسد مشکوک به کرونا در این کشور خبر دادند.

کشف بیش از 400 جسد مشکوک به کرونا در بولیوی

قامات کشور بولیوی در گزارشی اعلام کردند که بیش از 400 جسد در 5 روز در شهرهای این کشور کشف شده است.

پایگاه خبری ایندیپندنت نوشت، مقامات بولیوی معتقدند که بین 80 تا 90 درصد جان باختگان که بین روزهای 15 تا 20 جولای پیدا شدند، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

کال ایوان روجاس، رئیس نیروی ویژه مبارزه با جرائم بولیوی، گفته است افسران او 420 جسد را از خیابان، ماشین و خانه های شهر لاپاز، پایتخت این کشور و سانتا کروز، بزرگترین شهر بولیوی جمع آوری نموده اند.

موسسه تحقیقات پزشکی قانونی بولیوی گفته است که همکاران این موسسه از اول آوریل تا 19 جولای، بیش از 3 هزار جسد را از سراسر کشور مورد آنالیز قرار داده اند که احتمالا به ویروس کرونا مبتلا بوده اند.

آندریاس فلورس، رئیس موسسه گفت که دفتر آنها در سنتا کروز بیشترین تعداد جنازه را تحویل گرفته و پس از آن شهر کوچاباما بیشترین تعداد را داشته است.

طبق آخرین آمار نزدیک به 70 هزار مبتلا به ویروس کرونا و بیش از 2 هزار و 200 جان باخته در اثر این بیماری در بولیوی ثبت شده است.

کشورهای آمریکای جنوبی طی هفته های گذشته ضربه سنگینی از ویروس کرونا متحمل شده اند و کشورهای برزیل، پرو، مکزیک و شیلی شاهد تعداد عظیمی موارد ابتلا و مرگ ناشی از کویید19 بوده اند.،تسنیم

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5256

به "کشف بیش از 400 جسد مشکوک به کرونا در بولیوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 400 جسد مشکوک به کرونا در بولیوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید