کارگروه مهر و میراث در شهرستان اسفراین تشکیل شد

به گزارش انوار بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین از تشکیل کارگروه مهر و میراث برای نخستین بار در این شهرستان اطلاع داد.

کارگروه مهر و میراث در شهرستان اسفراین تشکیل شد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، عبدالله سهرابی روز دوشنبه 6 مردادماه 99 گفت: این کارگروه در راستای حفظ و حراست از آثار باستانی، احیا و بازسازی مکان های فرهنگی تاریخی و توسعه گردشگری تشکیل شده است.

او اضافه کرد: این کارگروه با تعامل فرمانداری، شهردار، انجمن های مردم نهاد، دوستداران میراثفرهنگی و فعالان گردشگری شهرستان اسفراین فعالیت خود را شروع نموده است.

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین، هم افزایی دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و تشکل های مردم نهاد در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احصای نیازها در این سه حوزه و ارائه راهکارهای عملی را ازجمله اهداف تشکیل این کارگروه برشمرد.

او بیان کرد: شناسایی و جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های گردشگری، برنامه ریزی برای اجرای برنامه های تبلیغاتی در راستای معرفی پتانسیل های شهرستان، برگزاری جشنواره و رویدادهای گردشگری، نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی و سوغات در شهر و روستا از جمله موضوعاتی است که در کارگروه مهر و میراث دنبال خواهیم کرد.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرارگرفته و از شمال به شهرستان بجنورد، از شمال شرقی به شهرستان شیروان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5297

به "کارگروه مهر و میراث در شهرستان اسفراین تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه مهر و میراث در شهرستان اسفراین تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید