کاراگر: سوارس می خواست گاز دریافت ایوانوویچ را انکار کند!

به گزارش انوار بلاگ، کاپیتان سابق تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که هم تیمی پیشین او در این تیم سعی در انکار یکی از جنجالی ترین حرکات دوران بازیگری اش داشته است.

کاراگر: سوارس می خواست گاز دریافت ایوانوویچ را انکار کند!

به گزارش خبرنگاران، یکی از جنجالی ترین بخش های دوران بازیگری لوئیس سوارس در تیم فوتبال لیورپول، در جریان بازی خانگی این تیم مقابل چلسی در سال 2013 رخ داد. در آن بازی برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع صرب پیشین آبی های لندن مأمور شده بود تا روی سوارس یارگیری نفر به نفر انجام دهد و چشم از او برندارد. مهاجم اروگوئه ای هم برای خلاص شدن از دست مدافع مستقیمش او را گاز گرفت که این حرکت برای او تبعات فراوانی به همراه داشت.

سوارس که سه سال پیش از آن در آژاکس هم سابقه انجام کاری مشابه داشت و اوتمان باکال بازیکن تیم پی اس وی آیندهوون را گاز گرفته بود، بابت گاز دریافت دست برانیسلاو ایوانوویچ 10 جلسه محروم شد و به این ترتیب نه تنها هفته پایانی فصل بلکه هفته های ابتدایی فصل آینده را هم از دست داد.

کاراگر معتقد است همین ماجرا باعث شد که قرمزپوشان مرسی ساید در فصل بعد، شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهند. مدافع انگلیسی لیورپولی ها اما به نکته جالب تری هم درباره این اعتراف کرد، اینکه هم تیمی سابقش قصد داشت به کل منکر این حادثه گردد. در واقع حرکت سوارس از چشم داور هم پنهان ماند اما با بازبینی فیلم بازی بود که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس او را نقره داغ کرد.

کاراگر در این باره در برنامه فوتبال شو شبکه اسکای اسپورتس گفت: بعد از بازی زمانی که سوارس به رختکن برگشت، ابتدا منکر گاز دریافت ایوانوویچ بود و شاید امیدوار بوده که دوربین ها از حرکتش فیلم نگرفته باشند. من فکر می کنم که آن حرکت او تأثیر بسزایی در ناکامی لیورپول در فصل بعد داشت چون سوارس هفت هشت جلسه (در واقع 10 جلسه) محروم شد. فکر می کنم به خاطر همین محرومیت او چهار پنج بازی فصل بعد مان را هم از دست داد. در آن فصل لیورپول تقریباً جام را برده و سوارس هم بهترین بازیکنش بود.

کاراگر اضافه نمود: در دو ملاقات از آن بازی هایی که سوارس محروم بود لیورپول امتیاز از دست داد. فکر می کنم که یکی باخت یک بر صفر به ساوتهمپتون بود و دیگری تساوی بیرون از خانه با سوانزی. اینطور شد که ما در همان 5 بازی اول مان 5 امتیاز از دست دادیم و سوارس در هیچ یک از آنها نبود. او در آن فصل روی فرم بود و اگر از ابتدای فصل برای ما بازی می کرد، شانس مان برای قهرمانی خیلی بیشتر می شد. به خاطر همین می گویم که محرومیت او روی شانس قهرمانی لیورپول در فصل بعد تأثیر گذاشت.

وی عنوان نمود: سوارس قبلاً در آژاکس هم این کار را نموده بود و همین موضوع سبب شد که لیورپول برای انتقال او تحت فشار قرار بگیرد. سوارس می خواست به هر قیمتی که شده به بارسلونا برود و بعد هم که دیدیم در جام جهانی (2014) چه اتفاقی افتاد. من کنارش بازی نموده ام و می دانم وقتی که عصبی می گردد کاری می نماید که می دانید اشتباه است اما به خاطر اینکه هم تیمی تان است از او دفاع می کنید. به نظر اتفاقی که در آن موقع رخ داد، روی سوارس تأثیر بزرگی گذاشت.

سوارس در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل، با گاز دریافت کتف جورجو کیه لینی مدافع تیم ملی ایتالیا، نه تنها از همراه تیم ملی اروگوئه در ادامه مسابقات باز ماند بلکه 4 ماه از شرکت در تمامی مسابقات محروم شد. او تابستان همان سال لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4190

به "کاراگر: سوارس می خواست گاز دریافت ایوانوویچ را انکار کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراگر: سوارس می خواست گاز دریافت ایوانوویچ را انکار کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید