چین یک محموله دیگر بهداشتی و درمانی به پاکستان فرستاد

به گزارش انوار بلاگ، دولت پکن که از ابتدای شیوع کرونا از کشورهای مختلف حمایت نموده است یک محموله عظیم بهداشتی و درمانی به پاکستان فرستاد.

چین یک محموله دیگر بهداشتی و درمانی به پاکستان فرستاد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، دولت پاکستان از تحویل یک محموله عظیم بهداشتی و درمانی که از چین فرستاده شده بود اطلاع داد.

گزارش ها حاکی است پاکستان یک محموله عظیم بهداشت و درمانی به ارزش 7 میلیارد و 900 میلیون روپیه از چین خریداری نموده و آن را تحویل گرفته است.

این محموله شامل دو هزار کیت تشخیص کرونا، 50 موبایل آزمایش گر، 600 هزار ماسک طبی و... است که توسط یک پرواز ویژه به پاکستان فرستاده شده است.

دولت پاکستان در این خصوص اظهار داشت: ما خریدهای دیگری نیز انجام داده ایم که چین طی روزهای آینده آن را به ما تحویل خواهد داد.

همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان تدابیر بهداشتی و امنیتی در شهرهای مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

آمارها نشان می دهند که 68 درصد مردم پاکستان با اجرای طرح قرنطینه عمومی و اجباری کردن تعطیلی کسب و کارها توسط دولت موافق هستند.

این در حالی است که طبق اعلام های قبلی اجرای طرح قرنطینه عمومی تا چهار روز دیگر انجام می گردد و دولت تصمیم جدید خود در خصوص تمدید یا عدم تمدید این طرح را اعلام ننموده است.

با این حال نگرانی های جدی در خصوص احتمال شیوع تصاعدی کرونا در صورت شکسته شدن قرنطینه عمومی وجود دارد و کارشناسان در این خصوص به دولت و مردم هشدار داده اند.

تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان به 4 هزار و 600 نفر رسیده و این بیماری جان 67 پاکستانی را نیز گرفته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3882

به "چین یک محموله دیگر بهداشتی و درمانی به پاکستان فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین یک محموله دیگر بهداشتی و درمانی به پاکستان فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید