چفرین: شک دارم که فوتبال در آینده تغییر چندانی بکند

به گزارش انوار بلاگ، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا گفت؛ با وجود پیشرفت های تکنولوژی تردید دارد که فوتبال و برگزاری مسابقات این رشته ورزشی دچار تغییرات چندانی گردد.

چفرین: شک دارم که فوتبال در آینده تغییر چندانی بکند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی رقابت های یورو 2020، الکساندر چفرین گفت: ظهور تکنولوژی های جدید از جمله یاری داور ویدئویی (VAR) دلیلی برای تغییرات گسترده در فوتبال نیست و روح این رشته ورزشی مثل قبل باقی می ماند.

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اضافه نمود: تردید دارم که در آینده فوتبال تغییر زیادی بکند، البته که فناوری هایی مثل یاری داور ویدئویی وارد فوتبال خواهند شد. اگر فوتبال امروز را با 50 سال پیش مقایسه کنید، بازی ها سرعتی تر شده اند و ظاهر بازیکنان به نحو دیگری است اما قوانین پایه ای فوتبال تغییری نکرده است. فوتبال، فوتبال باقی می ماند و باید همینطور هم بماند.

چفرین ادامه داد: فوتبال برای همواره به عنوان بازی باقی می ماند که دنیا را با هم متحد می نماید. زمانی که سفر طرفداران تیم های مختلف به سراسر دنیا را می بینم، قدرت باورنکردنی فوتبال را درک می کنم. ببینید که چگونه دیدگاه ها به روسیه پس از جام دنیای 2018 تغییر یافت. پیش از این خیلی ها روسیه را فقط به وسیله صحبت های دیگران مورد ارزیابی قرار می دادند اما فوتبال این دیدگاه را تغییر داد. با احترام به سایر ورزش ها معتقدم فقط فوتبال می تواند چنین کاری بکند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 606

به "چفرین: شک دارم که فوتبال در آینده تغییر چندانی بکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چفرین: شک دارم که فوتبال در آینده تغییر چندانی بکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید