چطور ناخن هایمان را بلندتر نشان دهیم؟؟؟

به گزارش انوار بلاگ، کوتاه کردن پوست چسبیده به ناخن می تواند ناخن شما را بلندتر نشان دهد. غشای نازکی از پوست، انتهای ناخن را می پوشاند و همیشه در حال رشد کردن است. این غشای نازک پوست از ورود باکتری، آلودگی و دیگر عناصر آسیب رسان به زیر پوست جلوگیری می نماید، با رشد این غشا، ناخن شما کوتاه تر جلوه خواهد نمود. البته معمولاً پیشنهاد نمی کنیم که آن را کوتاه کنید، زیرا ممکن است پوست دستتان را ببرید، ولی چسب هایی برای این کار وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها و با دقت، کمی از این غشای نازک را بردارید. بعد از اینکار، با روغن کمی جای آن را ماساژ دهید تا نرم و لطیف شوند.

چطور ناخن هایمان را بلندتر نشان دهیم؟؟؟

وقتی ناخنتان خیلی کوتاه است، از پولیش ناخن تیره استفاده نکنید. از رنگ روشن مثل صورتی یا سفید بهره ببرید. رنگ های تیره یا جیغ، ناخن کوتاهتان را بیش از حد کوتاه نشان خواهد داد. ولی رنگ های روشن یا خنثی باعث می گردد ناخنتان در رنگ زمینه انگشتتان، خیلی هم کوتاه جلوه نکند.

اگر نوک ناخنتان کمی بلند شده است می توانید نوک ناخنتان را با لاک سفید و یا یک رنگ روشن تر از پولیش ناخنتان، لاک بزنید تا بلندتر به نظر آید. رنگ سفید نوک ناخن که در مانیکور فرنچ استفاده می گردد یکی از انواع پر هوادار در بین خانم ها است. نوک ناخن روشن تر، ناخن را تمیز تر و مانیکورتان را زیبا تر جلوه می دهد.

اگر لاک زدن نوک ناخن ها برایتان سخت است، می توانید از چسب بهره ببرید. چسب کاغذی را کمی بچینید، و یک قوس زیبا متناسب با ناخنتان ایجاد کنید و روی ناخنتان بچسبانید، به طوریکه به غیر از نوک ناخن، بقیه ناخن از رنگ شدن در امان باشد. سپس می توانید نوک ناخنتان را پولیش کنید و سپس چسب را بردارید.

سوهان کردن ناخن هم روشی برای تأکید بر روی اندازه ناخن است. ناخن های مربعی، کوتاه و ضخیم به نظر می آیند، ولی ناخن نوک تیز شده بلندتر جلوه می نماید. اگر ناخن نوک تیز به نظرتان کمی از مد افتاده است، می توانید دور ناخنتان را گرد کنید تا بلندتر و زیبا تر به نظر برسد.

این نکات ساده را مد نظر قرار دهید تا جلوه ای متفاوت به ناخنتان بدهید.

منبع: هفت گنج
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4202

به "چطور ناخن هایمان را بلندتر نشان دهیم؟؟؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور ناخن هایمان را بلندتر نشان دهیم؟؟؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید